Ik heb mijn pony nu bijna 4 weken. En de pony heeft m2 gereden dus vaak zat in de trailer gestaan. Dus wij dachten dat word geen probleem. deken op, bandages en springschoenen aan, daaroverheen transport beschermers en samen met nog een paard inde trailer. Ze loopt er vrolijk op zonder enige problemen. Maar toen we onderweg waren begon in eens de trailer + auto te schudden. Stond mijn pony zich helemaal kreupel te trappen. Dus wij kijken stond die met zn achter been in zijn deken. Was helemaal van angst gaan staan plassen en trilde helemaal. Dus we moesten terug en hade nzn deken er maar afgehaald. Toen zijn we gewoon goed terug gereden. (pony heeft week kreupel gestaan) Dezelfde avond hebben we hem nog geladen en hij had geen schrik. Tot we een week later weer ergens heen moesten. Hij ging er vrolijk op, maar we waren de poort net uit en daar begon die weer te stampen. het zelfde als toen we al bijna waren aangekomen. Dus wij snel de pony uitladen. Durfde die er niet meer af. Uiteindelijk trillend is die eraf gekomen. Maar nu zitten we dus met een probleem. Hoe zorgen we dat die niet meteen begint te trappen?
Ik hoop dat iemand mijn probleem snapt en mij een oplossing kan geven.
Groetjes Simone