Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stalnijmegen schreef:je bent in iedergeval al goed geinformeerd over het trekvoertuig!! daar krijg je zeker geen spijt van..
trailer lijkt mij opzigh niet zo heel veel uit te maken welk merk, als je maar zorgt dat je je E rijbewijs hebt
Dat betreft gaat het wel goed komen. Maar jullie gebruiken dus een normale 2 paardstrailer.............Moet ik maar eens met pap en mam over hebben (zij hadden mij gevraagd om het hier eens rond te vragen)
)
. dobbel schreef:ik ga met ariebien mee, elke 2 paards kan bijna allemaal tot 2000 kilo geladen worden, hebben wij ook, die van ons weegt rond de 650 kilo dus we houden 1350 kilo over, ik heb zelf ook een zware merrie van 1.61 en een hengst van 1.57 in de groei nog maar we rijden er gewoon zo mee hoor,
dobbel schreef:nou er zijn niet heeel veel tinkers die er ver boven uit komen, overgens kan ik dus plek bieden voor 2 paarden met uiterlijk 675 kilo per stuk,
maar als je natuurlijk de auto die 2400 kilo mag trekken en het E rijbewijs hebt gewoon doen natuurlijk, maar ik zelf vind dat niet nodig.
blackstar schreef:Ik heb een hotra Jumper 2-paards volpoly.
Leeg 620 kg. Max geladen 2000 kg.
Mijn tink weegt 540 en ze is 1.50m
Dus ik denk dat ook met twee zware tinkers je makkelijk een normale trailer kunt kopen die max, 2000 kg mag zijn.
Over de auto. Je hoeft niet perse een patrol of landcruiser die 3500kg mag trekken. Ik heb een Nissan Teranno II 2.4i benzine die mag 2800 kg trekken en dat is ook meer dan voldoende.