Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LDRD schreef:
Mariska_28 schreef:Neem contact op met je verzekeraar. Ik doe ook ritten met 'vreemden' en ben voor een paar tientjes het hele verzekerd voor het geval het een keer mis gaat. Misschien zou je zelfs zo`n verzekering voor 1 dag kunnen afsluiten. Mijn verzekering is via Unive.
. LDRD schreef:Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar jouw twijfel nou zit? Waar ben je nou precies bang voor.
Ik heb je al verklapt dat je geen financieel onverantwoorde risico's loopt. Ben je gewoon bang voor eens ieders welzijn ipv het financiele aspect, cq heb je helemaal geen zin in wat je gevraagd is?
.LDRD schreef:AVP = aansprakelijkheidsverzekering voor particulieren = nieuwe benaming (nou ja, nieuw ook al weer zo'n 10 jaar minimaal) voor WA verzekering.
Ik mag aannemen dat jij en de eigenaar zo'n verzekering hebben, dat is in Nederland wel gebruikelijk, hoewel het nog steeds niet verplicht is.
hahahaha zeg dat dan meteen joh 
.
. LDRD schreef:![]()
Is correct samengevat.
Om privacy redenen zeg ik liever niet hoe ik aan deze kennis kom, maar neem het maar gerust aan hoor.
wij hebben wel eens contact via pb geweest, dus ik weet inderdaad heel goed dat wat jij zegt wel klopt 
LDRD schreef:Dat lijkt me logisch dat je het nog eens overweegt, want dat je verzekerd bent wil nog niet zeggen dat je zin hebt om je willens en wetens in zoiets te storten.
Succes ermee in ieder geval!