Nog nut?! Paard van 24 jaar proberen te zoeken.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JustMeDJ

Nog nut?! Paard van 24 jaar proberen te zoeken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 11:48

hey ik heb een vraag. Mijn stiefmoeder haar vader had vroeger twee paarden , moeder en dochter, maar door omstandigheden hebben zij ze verkocht aan mensen. Zij hebben 1 paard gewoon letterlijk helemaal dood gereden, dat was de moeder en de dochter van dat paard die hebben zij verkocht. Maar dit is 20 jaar geleden dat mijn stiefmoeder haar vader ze heeft verkocht aan die mensen ze hebben nooit verteld waar die dochter naar toe is gegaan en mijn stiefmoeder zou graag willen weten waar de dochter is.

Maar nu mijn vraag, is het nog wel slim om dat paard te gaan zoeken? het is zeker al 20 jaar geleden. Veel informatie heb ik niet het paard zou nu ongeveer 24 jaar moeten zijn?!

Ik hoor graag van iemand, groetjes Ireneee
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-04-08 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.

Erna_

Re: Nog nut?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:03

Proberen kan altijd.
Verzamel zoveel mogelijk informatie en foto's en zet dan advertenties op internetsites waar veel paardenliefhebbers komen.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:42

Ik zou het proberen.
Net zoals Innepin zegt

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:45

Je kunt altidj even op opsporing verzocht hie rop bokt een oproepje plaatsen. Als je iets van de bloedljn weet ofzo is waarschijnlik makkelijker zoeken.

Bedenk trouwens wel god wat je eigenlijk wilt met het zoeken en weten van waar het paard is. En als je al besluit er tijd en moeite in te steken, wees niet teleurgesteld of het tevergeefs is.

Proberen kun je altijd, of je het zelf de oeite waard vind en evt. succes hebt merk je dan vanzelf. Daar kan niemand je hier iets over zeggen hoor Knipoog

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 15:54

Bienotje schreef:
Je kunt altidj even op opsporing verzocht hie rop bokt een oproepje plaatsen. Als je iets van de bloedljn weet ofzo is waarschijnlik makkelijker zoeken.

Bedenk trouwens wel god wat je eigenlijk wilt met het zoeken en weten van waar het paard is. En als je al besluit er tijd en moeite in te steken, wees niet teleurgesteld of het tevergeefs is.

Proberen kun je altijd, of je het zelf de oeite waard vind en evt. succes hebt merk je dan vanzelf. Daar kan niemand je hier iets over zeggen hoor Knipoog

Bedankt voor de reacties!! Ik ga informatie proberen te krijgen.. Ik zal niet teleurgesteld zijn als ik haar niet kan vinden, ik ken dat paard ook niet maar het leek ons wel leuk om te kijken of ze nog leeft Haha!

Yorghos

Re: Nog nut?! Paard van 24 jaar proberen te zoeken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:17

Ik zou het ook gewoon proberen.
Niet geschoten is altijd mis, toch?