in beslag genomen pony's opzoeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shetfan

in beslag genomen pony's opzoeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-08 22:19

Weet iemand misschien of je op één of andere manier na kunt gaan waar in beslag genomen pony's naartoe zijn gegaan?

Een pony'tje dat 2 jaar bij ons heeft gewoond is, samen met alle kuddegenootjes, in beslag genomen door de AID (op 't moment van inbeslagname stond de pony dus níet meer hier). ('k weet geen details verder).

'K zou graag willen weten waar de pony's (en dan scpeciaal die ene pony) naartoe zijn gegaan. Het schijnt dat inbeslag genomen dieren verhandeld worden. Als het pony'tje te koop komt te staan, zou ik haar direct kopen, maar dan moet ik wel weten wáar ze verkocht wordt.

De AID bellen ga ik maandag doen, maar ik vrees dat ze niet veel zullen prijsgeven.

BarbaLala

Re: in beslag genomen pony's opzoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 22:26

Je kan idd proberen om die te bellen, en je situatie uit te leggen, misschien willen ze wel een regeling met je treffen?

wjerbo_en_ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 22:31

ik zou ook wel inbeslag genomen paarden willen kopen, maar hoe en waar????? ik zou t niet weten.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 10:59

Ik zou het niet weten, ik zou idd gewoon bellen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Waarom zijn ze in beslag genomen als ik vragen mag?

Femme_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 14:42

Ben je al iets meer te weten gekomen? Laat het dan even weten ik ben zelf ook wel benieuwd.