wat moet ik nu?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Andortjuh

wat moet ik nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-08 13:52

mijn pony heeft een trauma meegemaakt toen hij jong was. hij is nu 13 jaar.
sinds 3 jaar is de andere pony waar hij altijd bij stond overleden en nu staat hij dus alleen. ik mag er geen andere pony bijzetten. nu is het zo dat hij steeds minder handelbaar word. hij is niet makkelijk met de achterhand door het trauma en slaat vaak. nu heb ik me al vaak laten slaan en mijn ouder vinden ook dat hij weg moet voor hij me ongelukkig slaat.
het is natuurlijk wel zo. nou vandaag met rijden kon ik niet eens meer opstappen of hij begint al te janken. hij word steeds minder handelbaar omdat ik nu steeds minder tijd voor hem heb door school en werk. wat moet ik nu? eigenlijk wil ik voor hem dat hij bij een goede baas komt die veel tijd voor hem heeft maar wie wil er nu een pony die trapt. ik weet het niet meer.. misschien weten jullie nog een andere oplossing.

LisaD

Re: wat moet ik nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:17

Hij mist zijn paardenvriendje natuurlijk. Ik zou als ik jou was gewoon vragen of er een ander paardje bij mag. En wat doet ie als je hem op zn kop geeft ?

xx

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:19

waarom mag er geen ander paard bij? Kan hij niet naar een ander stallingsadres waar meerdere paarden staan?

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 13:49

Paarden blijven kuddedieren, valt er 1 weg, ja is de kans er dat ze wegkwijnen.

Weet je ook zeker dat het ook niks medisch is?

beestenfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 16:54

als er geen paardje bijmag miss. een shetje? of een geitje? of een schaap? is ook gezellig voor em en is ie minder alleen?

hooiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 23:42

paard is getraumatiseert door vroeger,
kan dus alleen opgelost worden door proffesioneel iemand die er tijd voor heb. www.balinghof.nl doet zo iets (mits ik goed geschreven heb)

En een soort genoot moet er ook dringend bij,
paard kwijnt weg in ze eentje!

Kan je hem dit niet geven,en ook weinig tijd,zal ik hem naar de balinghof doen.En hem door hun laten verkopen.Dan krijgt hij was een goede plek!