Ml of grand cherokee

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thomas15

Ml of grand cherokee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 21:11

Ik ga nogmaals gebruik maken van jullie kennis door even te toetsen naar jullie ervaring met een mercedes-benz (2.7crd 2002) en een grand cherokee (2.7 crd 2003). Het gaat dan vooral om het trekken van een trailer. Hoe doen deze wagens het volgens jullie, ze zullen het wel prima doen maar toch graag even jullie meningen.
Ik hoop op een spoedig antwoord.

mvg Thomas

ikke

Re: Ml of grand cherokee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 22:50

Het is natuurlijk erg persoonlijk wat je van een auto vindt. Wat de een geweldig vindt, is voor de ander een ramp.
Als ik beide auto's naast elkaar zet, zie ik technisch nauwelijks verschillen. Alles bij elkaar zou ik voor de Cherokee gaan, maar dat moet je zien als dat Mercedes een 8,5 als rapportcijfer zou krijgen en de Cherokee een 8,7; niet echt de moeite dus.
Ga voor de beste auto; de verschillen zijn niet de moeite om je druk over te maken. Beter een goede Mercedes dan een slechte Cherokee en dat niet omdat Mercedes beter zou zijn, maar gewoon omdat je de pech van een afgetrapte Cherokee zou treffen; wat natuurlijk andersom evenwel mogelijk is! Kijk naar de individuele auto en pak de beste van die twee, ongeacht welke het is.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 08:14

Het zijn allebei goede wagens. Ik heb zelf ervaringen met de Jeep, en daar ben ik een grote fan van. Hij trekt de trailer geweldig.

Thomas15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 19:04

Zijn er nog mensen met ervaringen? laat maar komen.

Thomas

Melanchon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 12:53

Wat al eerder gezegd is, welke van de 2 is puur persoons afhankelijk. Ik zou voor de Cherokee gaan.. en dan met name omdat deze vaak wat goedkoper in onderhoud zijn.
Maar voor het trekken van trailers voorzie ik bij beide auto's geen problemen. Uiteindelijk vallen dat soort beslissingen toch niet alleen op papier maar zul je toch moeten checken hoe de auto voelt enzo.. voor hetzelfde geld blijkt je droom auto een stelletje rot stoelen te hebben waar je met een paar minuten al uit wilt stappen.