Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cissy schreef:als hij er op gaat aarzelt hij niet en loopt in 1 keer door?
Er is niet ineens een andere chauffeur gekomen of een andere trailer?
(dus hij hoeft hem alleen maar te zien
) amaretto20 schreef:wij hebben de laatste keer een zweepje achter zijn benen gehouden niet geslagen ! gewoon dat hij iets achter hem voelde en toen kwam hij er rustig vanaf er op gaat wel gewoon goed zo raar soms

) en dan langzaam terug laten komen, want als je pony die pikkers voelt, gaat 'ie niet met volle vaard achteruit 

Evelien Julia_Romeo schreef:cissy schreef:als hij er op gaat aarzelt hij niet en loopt in 1 keer door?
Er is niet ineens een andere chauffeur gekomen of een andere trailer?
nee..
nouja aarzelt af en toe.. maar als hij de longeerlijn aan ziet komen loopt die er al meteen op(dus hij hoeft hem alleen maar te zien
)
_Ivana_ schreef:Ik ga nu misschien veel mensen over me heen krijgen. Maar mijn paard had ook wel eens van die "grapjes". En dat was best gevaarlijk, zeker als je wel eens in je eentje wil laden/lossen. Toen heb ik hem 1 keer een hele harde schop onder zijn kont gegeven... Hij doet 't nooit meer![]()
Je moet alleen wel zeker weten dat je pony dit niet uit angst doet. want dan zul je het anders moeten oplossen. Maar dit kan best gevaarlijk zijn wanneer je een keer niet snel genoeg weg kan komen als je de stang laat zakken. Hij zal uiteindelijk op jouw commando pas naar achter mogen komen.
Succes
en ik was in alle staten, maar het was wel over. Ik moest daarna even vragen of hij alsjeblieft de trailer af wilde komen, maar daarna geen problemen meer en ook niet meer geprobeerd.