www.PratenmetPaarden.nl annika beijer?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyJane

www.PratenmetPaarden.nl annika beijer?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 13:44

Begin januari heb ik een consult bij annika beijer aangevraagd. Na de betaling zou ik binnen drie weken alles op mail krijgen. We zijn nu ruim 2,5 maand verder en ik heb nog niets ontvangen. Heb al twee keer een mail gestuurd wanneer ik het krijg en als het op een of andere manier niet lukt, of ze dan het geld retour wil storten. Ik heb echter nog steeds niets gehoord van haar. Ik kan gewoon niet in contact komen maar heb wel betaald. Iemand tips hoe ik met haar in contact kan komen?!

Asciugamano

Re: www.PratenmetPaarden.nl annika beijer?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 18:15

Ze praat alleen met paarden? Knipoog haha, sorry!

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 21:34

Dat is offtopic natuurlijk, maar oké, kijk op de website...

jdkh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:49

Vorig jaar ook een mail gestuurd, nog niet betaald (gelukkig)
Nooit bericht terug gehad.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 14:02

Heb je haar gegevens al bij de Kamer van Koophandel opgevraagd?
Misschien weten zij meer.

Anders zou ik op alle mogelijke wijzen proberen contact op te nemen met haar en desnoods naar haar adres toe gaan om verhaal te halen.
Mocht dit allemaal niet baten zou ik naar de balie gaan bij het gemeentehuis, waar je vragen of je recht kan stellen (sorry, kan even niet op de naam komen). Hopelijk is het niet nodig, maar mocht het nodig zijn hoop ik dat zij jou kunnen helpen.

Verder helpt het misschien om op meer paardenfora dit topic te openen, om te kijken of er nog meer gedupeerden zijn.
Anders kan je altijd nog naar Kassa of Opgelicht gaan ofzo.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:17

Ik heb bij haar ook een reading laten doen.
Ging netjes. Ik heb betaald en na een vrij lange tijd had ik het toch via de mail gehad. Zij heeft mij toen ook nog een mail gestuurd wanneer ze het zou doen.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:27

dat is toch ook een bokker ,meen ik mij te herinneren??

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 19:42

Annika schijnt ook op Bokt te zitten ja, maar ik weet niet onder welke naam. Mijn moeder staat op stal waar iemand staat die Annika beter kent dus ik ga haar telefoon nummer even na.

En ik zeg niet meteen dat ze me oplicht ofzo, maar ik vind dat ze natuurlijk wel even een mail kan sturen over hoe lang het gaat duren, dat als er eventuele prive redenen zijn het dus wat langer duurt. Maar goed, zo sociaal is ze dus ook weer niet... helaas.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 23:01

ik heb ook eens een reading laten doen emt haar, dat ging ook netjes en ze had vrij vlot de reading op mail en ook een mail met nieuwe vragen van mijn kant, kwam weer netjes en vlot terug met antwoorden.

Dus misschien toch even afwachten, ik "ken" Anninka en kan me niet voorstellen dat ze iemand oplicht. Ik denk dan eerder dat er wat aan de hand is... s6 in ieder geval

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 12:02

@Judje, ik vind dat je wat overdrijft hoor gelijk met Kassa en Opgelicht. Ik ken Annika ook en die licht echt niet iemand op. Het blijft wel vreemd waarom Ladyjane geen antwoord krijgt maar ik weet zeker dat dit wel opgelost wordt.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 12:56

Beaux: het is niet dat ik probeer te overdrijven, ik vind het alleen een erg vreemde zaak dat er zo lang niet gereageerd wordt, terwijl er al wel betaald is.
Al zou het alleen maar even snel een mailtje/briefje/telefoontje oid zijn met dat het geld binnen is gekomen en dat ze nog wat laat weten.
Daarom heb ik ook eerste andere suggesties aangedaan en gezegd 'Anders kan je altijd nog ...' dat is wat anders dan dat ik zeg dat ze er gelijk heen moet gaan.

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 22:13

Biancaa schreef:
ik heb ook eens een reading laten doen emt haar, dat ging ook netjes en ze had vrij vlot de reading op mail en ook een mail met nieuwe vragen van mijn kant, kwam weer netjes en vlot terug met antwoorden.

Dus misschien toch even afwachten, ik "ken" Anninka en kan me niet voorstellen dat ze iemand oplicht. Ik denk dan eerder dat er wat aan de hand is... s6 in ieder geval

Ik zeg ook absoluut niet dat ze me oplicht, maar ook al is er iets persoonlijks aan de hand, een klein berichtje dat het langer duurt of dat ze mijn geld terugstort lijkt mij geen moeite, en als je het zelf niet kan kan je dat altijd nog laten doen... Maar dat is mijn kijk hierop.

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 23:23

blackstar schreef:
Ik heb bij haar ook een reading laten doen.
Ging netjes. Ik heb betaald en na een vrij lange tijd had ik het toch via de mail gehad. Zij heeft mij toen ook nog een mail gestuurd wanneer ze het zou doen.

Dat had ik eigenlijk ook van haar verwacht Verdrietig

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 08:22

Het probleem is gelukkig opgelost!!! Haha!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 20:43

Dat is fijn, en heb je al de reading binnen van haar.

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 20:47

Wat was nu het probleem?