Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zeker weten ,
Ik weet is eng. maar angsten hoor je te overwinnen , daar zijn ze voor niet waar?
) tenzij ze duidelijk zegt dat ze het terug wil. Ook bij verkoop: als ze iets terug wil, prima. Maar gelijk zeggen
Dan kan zij je even. dus nog terug betalen.
Jullie zullen er vast wel uitkomen. Welshcobfan schreef:Lastig! Ik denk zelf dat je weinig kunt doen dan overleggen met het oude baasje (dat die je event. 20 euro betaald). Het hoofdstel is toch al 3 maand bij die pony...
Als mijn verzorgster iets koopt voor mijn pony dan is het ook voor die pony en blijft het van hem (eens gegeven blijft gegeven) tenzij ze duidelijk zegt dat ze het terug wil. Ook bij verkoop: als ze iets terug wil, prima. Maar gelijk zeggen
![]()
3 maand vind ik een beetje lang om ergens op terug te komen...
Wat waren destijds de afspraken? Kreeg die pony het hoofdstel of was het echt duidelijk dat het slechts in bruikleen was? Ga gewoon even met oude baasje om tafel zitten over hoe het zatDan kan zij je even. dus nog terug betalen.

lovelygirly schreef:ik heb hem niet aan haar verkocht. Gewoon geleend. dan kan ik moeilijk van haar geld vragen.
Maar aangezien het oude baasje er van profiteert nu...
Dat is wel redelijk
lovelygirly schreef:ik heb hem niet aan haar verkocht. Gewoon geleend. dan kan ik moeilijk van haar geld vragen.
Maar aangezien het oude baasje er van profiteert nu...
lovelygirly schreef:Hij heeft hem meeverkocht. dat is iig wel zeker.
dan heb je wel een mooie opening om het te vragen als je het niet op een directe manier durft.Citaat:dan zou ik het laten rusten en er niet meer aandenken
Dat hoofdstel is van jou, en JIJ gaat er voor zorgen dat je t terug krijgt dame!
lovelygirly schreef:Ik hoef ook niet het hele bedrag terug. Want hij is al wel wat ouder.
Maarja 10 euro ofzo is dan wel goed.
Ik vind wel dat hij het terug moet geven, want het is wel mijn hoofdstel.
Ik heb er voor moeten betalen dus.
DeniseES schreef:Vraag of hij weet waar je hoofdstel is, want die ben je kwijt en hij hoorde op stal te liggen, of hij hem niet per ongeluk meeverkocht heeft.