nog geen 2 weken terug heb ik via marktplaats een zomerdeken gekocht.
er stond op de advertensie dat het een nieuwe zomerdeken was met de maat 185.
ik had geboden en mocht em overnemen.
toen ik de deken binnen had was ik best boos want er stond luid en duidelijk op
het labeltje dat het 205 was!
ik meteen gemailt en die vrouw zei dat ze het vervelend vond en alles en dat ze het echt niet wist omdat het haar paard niet paste.
ik heb me er bij neer gelegd want die vrouw kwam verder eerlijk over.ik heb de deken nu dus weer te koop staan met de goeie maat.
nou heb ik dus nog zo'n probleempje....
ik heb van de week een regendeken verkocht aan iemand waarvan ik zeker wist dat het een maat 195 was omdat het mijn pony te groot was en die heeft 185. ik heb de deken een tijd terug ook gekocht als 195 (er stonden engelse en amerikaanse maten in) ik heb dus echt niet expres die deken onder valse voorwaarden verkocht ofzo. het naare is dat ik de deken best terug wil nemen maar ik heb de deken verkocht omdat ik bezg ben met vanalles te verkopen zodat ik weer wat geld heb (gaat helaas wel iets verder dan dat, maar das een lang verhaal)
ik was best bereid om iets te regelen met die meid omdat ik weet dat het vervelend is, ik heb het zelf pas meegemaakt.alleen het mailtje wat ik kreeg nadat ik mijn exuses had aangeboden was mij erg bedreigend.
ze wou per direct het geld terug en anders zou ze naar haar verzekering toe gaan en weet ik veel allemaal. ik heb begrip voor haar boosheid.maar ik heb haar gezegd dat ik de deken echt niet terug kan nemen dus dat ze de deken op marktplaats moet zetten om weer te verkopen.
de deken ziet er super uit, dus ze verkoopt em zo weer. maargoed daar ging ze dus alleen maar vel tegenin.
nogmaals ik snap echt haar boosheid maar door haar dreigende mailtje heb ik geen respect meer mocht ze weer contact opnemen.
hebben we allebei, om het zo te zeggen 'een poot om op te staan'?
we hebben allebei een kat in de zak gekocht.en van mijn kant niet expres.