van paardenverkoop/handel. Althans zo kijk ik er tegenaan. Het draait hier voornamelijk om het maken van winst(ook al is het weinig) en het welzijn van de paarden staat op de allerlaatste plaats. Het vervelende hiervan is dat de paarden die in haar handen komen en de potentiële kopers hier uiteindelijk vreselijk de dupe van worden. Niemand zit erop te wachten dat je een leuk verhaal krijgt te horen waar vervolgens helemaal niks van klopt. Hierdoor koop je dus uiteindelijk de beruchte kat-in-de-zak.
Ik heb namelijk 'under-cover'
informatie opgevraagd over een paard die zij te koop aanbiedt op MP. Heel toevallig ken ik dit paard van heel dichtbij en weet ik dus de voorgeschiedenis. Het verhaal wat zij vertelt klopt gewoon helemaal voor geen meter!!!!
De reden van deze 'under-cover' actie is geboren uit een gevoel van achterdocht en twijfel bij de betreffende persoon!
Ik kan hier á publiek natuurlijk geen naam en woonplaats gaan noemen. Maar ik zit er wel heel erg mee en wil hier toch graag melding van doen zodat dit stopt.
Misschien zijn er hier mensen met een soortgelijke ervaring? Hoe pak ik dit aan??
Alvast bedankt!
Vanaf dat ze veulen was, is ze mishandelt. Bleek uit een reading, nagevraagd op de manege, en het klopte idd.