Wij hebben nu 2 paardjes op het oog bij Stal Hermes. Wij gaan er binnenkort voor de eerste keer heen, indien de paardjes ons bevallen gaan we er later 2e keer heen om ze op te halen. Ik weet dat wordt aangeraden de paardjes vaker te bezoeken, maar het is 210 km rijden (enkeltje) en dan vind ik iets te veel om wekelijks of vaker dan 2x te doen.
Over het klinisch/röntchen keuren:
(Wij zijn nog aan het twijfelen of het wel of niet gaan doen
, maar daar gaat mijn vraag niet over)- Moeten wij gelijk de 1e keer al de DA erbij halen of is het handiger om dit de 2e keer te doen?
- Mijn 2e vraag is hoe we aan een niet bevooroordeelde DA kunnen komen
.Andere zaken:
Ik heb het één en ander gelezen over stal Hermes (de stal waar de paardjes staan). Ik kreeg aan de telefoon en via mail een positieve indruk, maar niet alles wat hier gezegt wordt is positief (om het zo maar even uit te drukken) Daarbij neem ik aan dat mensen niks uit de duim zuigen
Maar ik hoopte dan iemand mij het één en ander kan vertellen over de paardjes die wij op het oog hebben. Ik heb begrepen dat meerdere er stage gelopen hebben of andere werkzaamheden. Het gaat over de 2 Noriker ruinen. Hoe zijn ze (om op te rijden?) en qua karakter?
En verdere tips en trucks om op te letten? Dit gaat even puur over de koop (het formele gedeelte)
Alvast bedankt!