Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ikke schreef:Voor iedereen hier met dit "trailerprobleem": wat doen jullie paarden op een vrachtwagen?
Daarnaast, maar misschien niet van toepassing; controleer je rijstijl eens door een ton water, nagenoeg geheel gevuld, 10 - 15cm onder de rand, en ga rijden. Een goede chauffeur morst geen water.
Houdt er ook rekening mee dat jullie misschien wel goed rijden, maar dat de vorige eigenaar zo'n konijn op klompen was; hetzij met rijden, hetzij met de wijze waarop het paard geladen werd.
ikke schreef:Voor iedereen hier met dit "trailerprobleem": wat doen jullie paarden op een vrachtwagen?
Daarnaast, maar misschien niet van toepassing; controleer je rijstijl eens door een ton water, nagenoeg geheel gevuld, 10 - 15cm onder de rand, en ga rijden. Een goede chauffeur morst geen water.
Houdt er ook rekening mee dat jullie misschien wel goed rijden, maar dat de vorige eigenaar zo'n konijn op klompen was; hetzij met rijden, hetzij met de wijze waarop het paard geladen werd.

mijn moeder rijd echt super rustig! dus daar kan het ook niet aan liggen. De mensen waar we hem van hebben gekocht hebben hem maar een jaar gehad en hebben hem maar 2x hoeven te vervoeren. ze zeggen zelf dat er bij hun niets aan de hand was. maar toen we hem mee namen met die mensen erbij naar de keuring deed hij het ook. Alleen dachten wij toen dat dat misschien kwam omdat hij een tijd niet op de trailer had gestaan. De mensen voor de eigenaren waarvan wij hem hebben gekocht zeggen ook er geen problemen mee gehad te hebben. ze konden hem zo een hele dag mee op concours nemen zonder problemen. Wij laten ons paard niet alleen op de trailer staan dat kan gewoon niet. Dan vragen we om problemen. Alvast bedankt voor de tips! We gaan nu ook proberen een plastic spiegel in de trailer te hangen,, hebben we ookvan mensen gehoord, ook kunnen we nog proberen te kluisteren?? heeft iemand daar ervaring mee? Groetjes Suzan
Veel te veel kans op ongelukken... poes schreef:Ik zou dit niet beginnen oefenen in de trailerVeel te veel kans op ongelukken...
poes schreef:Verlatingsangst moet je buiten de trailer aanpakken, maar hoe kan ik ook niet zomaar bedenken.