Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KarinvdM schreef:Ik zie het nut van die vereniging niet zo in.
maureen_85 schreef:Maar wat ik persoonlijk eigenlijk nog belangrijker is dat de paardensector / de paardenhouders zich moeten verenigen omdat we dan sterker staan ten opzichte van de overheid.
KarinvdM schreef:maureen_85 schreef:Maar wat ik persoonlijk eigenlijk nog belangrijker is dat de paardensector / de paardenhouders zich moeten verenigen omdat we dan sterker staan ten opzichte van de overheid.
Dat kan toch ook via de KNHS?
Maar ik denk dat mocht een dergelijke regel in NL middels de nieuwe Dierwelzijnswet worden aangenomen dat er flink wat mensen zijn die hierdoor in de problemen komen.maureen_85 schreef:maar ze bieden nog meer aantrekkelijke (kortingen op) producten en diensten....
Maar wat ik persoonlijk eigenlijk nog belangrijker is dat de paardensector / de paardenhouders zich moeten verenigen omdat we dan sterker staan ten opzichte van de overheid. Ik wil bijvoorbeeld niet dat de overheid straks 'paardenbelasting' in gaat voeren, die kans is er bijvoorbeeld ook, dat soort zaken. Er zijn zoveel mensen met paarden en dat zijn niet alleen de mensen uit de paardensport en van de grotere bedrijven / houderijen maar ook de mensen met een of twee paarden aan huis. En wij moeten ons met zn allen sterk maken zodat we straks niet de dupe worden van de huidige ongestructureerde paardensector.