E rijbewijs, bij wie en tegen welke prijs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pollewops

E rijbewijs, bij wie en tegen welke prijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 22:03

Wil graag mijn E-rijbewijs gaan halen. En dat is nog al duur Boos! !!!! Bij welke rijschool heb jij je E gehaald, hoe lang heb je er over gedaan (denk er over om een spoed cursus te gaan volgen) en belangrijker wat waren de kosten.

Ben benieuwd, als je tips hebt voor een rijschool in Noord-Holland zijn deze van harte welkom!!

esther82

Re: E rijbewijs, bij wie en tegen welke prijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 11:11

Hoi, ik zie dat je uit Beverwijjk komt. Ik heb gelest voor mijn E bij Autorijschool Goes en Boonstra uit Haarlem. Persoonlijk vind ik dat echt een aanrader. Hele goed en duidelijke begeleiding, en een fijne combinatie om mee te rijden.

Sja, kosten zijn niet grappig, maar dat is bij alle rijscholen in de omgeving het geval. Ik was voor 3 lessen van 2,5 uur en een examamen bijna 600,00 euro kwijt. Dat kost het gewoon. Je hebt wel voor je aan je echte lessen begint een intakeles. Deze duurt ook 2,5 uur, aan de hand van hoe je het die les doet wordt een plan opgesteld voor je lessen en je examen.

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 15:25

[MW] --> [TAO]

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 22:43

"Snelweg" in Haarlem-Noord (Rijksstraatweg)! Heb een spoedcursus van 2 halve dagen gedaan, kostte nu 3 jaar geleden iets van € 600,- incl. examen.
Helaas heb ik mijn eerste examen verprutst dus heb ik nog een keer een halve dag met examen moeten nemen, waardoor ik in totaal uiteindelijk zo'n € 900,- kwijt was. Maar ik rijd sindsdien wel met een stuk meer gemoedsrust met de trailer in de wetenschap niet meer onverzekerd en in overtreding rond te karren, dus is het me iedere cent die het gekost heeft meer dan waard.

pollewops

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 09:08

Bedankt voor de tips. Ga de rijscholen zeker even googlen.

repie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 17:30

pollewops schreef:
Wil graag mijn E-rijbewijs gaan halen. En dat is nog al duur Boos! !!!! Bij welke rijschool heb jij je E gehaald, hoe lang heb je er over gedaan (denk er over om een spoed cursus te gaan volgen) en belangrijker wat waren de kosten.

Ben benieuwd, als je tips hebt voor een rijschool in Noord-Holland zijn deze van harte welkom!!

Hallo
ik had voor 700 euro. in 3 dagen .2 dagdelen gelest en daarna op de 3de dag examen gedaan bij de anwb

met een intak rijd uurtje van 36 euro erbij op.

alles aan tijd gehad heerlijk relaxt gelest en goed voorbereid voor het examen

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 17:31

Mijn vader doet het in 1 dag en voor 500 euro ongeveer bij verkeersschool BLOM

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 20:30

Als je bereid bent iets verder te reizen kun je 's morgens om 8u bij Richard Veen in Veendam terecht en 's middags om half 3 examen doen voor 395,- all in.

pollewops

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 20:48

Wouw das een koopje. Ik zal het in overweging nemen. Heb je daar zelf ook je E gehaald?

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:17

Nee, m'n vriendin wel, 2 weken geleden.