Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
connie1964 schreef:in mijn trailer zitten geen ramen....tis niet anders maar is dat erg?Of ligt dat aan t paard?

pres schreef:Of het echt erg is ligt denk ik aan je paard.
Ik persoonlijk vind het toch wel fijn voor het dier als hij wat kan zien van de omgeving.

WildChild schreef:pres schreef:Of het echt erg is ligt denk ik aan je paard.
Ik persoonlijk vind het toch wel fijn voor het dier als hij wat kan zien van de omgeving.
Haha, ik moest hier wel even om lachen. Kan je paard ook meegenieten van het mooie uitzicht
Death_Squad schreef:Verlichting is prima maar dat kan ook gewoon met een lampje. In vergelijking: op menig vrachtwagen kunnen de paarden sowieso weinig van de omgeving zien.
Mijn ervaring is dat paarden het prettig vinden om iig iets van hun omgeving te zien en dat ze via een trailer raam mee *zouden* kunnen kijken. Maar mocht het een aanzienlijk prijsverschil of wat dan ook veroorzaken... denk dan ook aan je portemonee
( heeft mijn man bij mijn oude trailer gedaan) connie1964 schreef:wat heeft liggend in een kofferbak in godsnaam te maken met een paard die op een trailer staat??