ramen in trailer maken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yvon

ramen in trailer maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 19:52

Ga er morgen eens een telefoontje aan wagen bij een trailerdealer maar misschien weet hier iemand het ook wel.

Kun je in een polyesterkap van een trailer zonder al te veel moeite en kosten raampjes laten zetten?

cissy

Re: ramen in trailer maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 11:12

ik heb een nieuw dakraam moeten laten zetten omdat ik m verloren was onderweg en dat heeft bijna 250,- gekost, het nieuwe raampje pastte niet zo goed om het oude gat en toen moesten ze een stuk uitzagen en dat is toch wel een secuur werkje.

pres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 09:49

Ik denk dat dat zeker wel mogelijk is maar dat daar dan inderdaad wel een flink kostenplaatje bij gaat horen.

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 09:46

cissy schreef:
ik heb een nieuw dakraam moeten laten zetten omdat ik m verloren was onderweg en dat heeft bijna 250,- gekost, het nieuwe raampje pastte niet zo goed om het oude gat en toen moesten ze een stuk uitzagen en dat is toch wel een secuur werkje.

dat weet ik nog wel... was geen leuk grapje meer....

misz_tashaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 10:09

ik zou t wel professioneel laten doen misschien dat je het ergens door iemand kan doen die er verstand van heeft maar dat je het zwart betaald dat scheelt toch altijd wel geld!