Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meggiemeg schreef:Als je niets is verteld bij de verkoop kan je het aanmerken als een verborgen gebrek.
Is je niets opgevallen toen je naar het paard ging kijken/proef rijden? Kan je niet aan de haren zien bij de keel dat ze een een band om heeft gehad?
am13 schreef:Volgens mij geldt luchtzuigen als koopvernietigend, want een verborgen gebrek en had dus verplicht gemeld moeten worden bij de verkoop door verkoper.
fokfanaat schreef:am13 schreef:Volgens mij geldt luchtzuigen als koopvernietigend, want een verborgen gebrek en had dus verplicht gemeld moeten worden bij de verkoop door verkoper.
precies en dan maakt het niet uit hoeduur ze was en of ze wel of niet gekeurd is. ze hadden het moeten vertellen, hebben dat niet gedaan en koop is ongeldig.
Katja schreef:Denk dat je voor 600 euro eigenlijk niet mag verwachten dat je een gezond paard van een dergelijk niveau koopt dus heb je ook weinig om terug te brengen.
am13 schreef:Volgens mij geldt luchtzuigen als koopvernietigend, want een verborgen gebrek en had dus verplicht gemeld moeten worden bij de verkoop door verkoper.
Caroowtje schreef:Ik ben super blij met haar, maar het gaat me er gewoon om dat de één zegt dat ik geen luchtzuig band om moet doen omdat dit slecht is (en ik heb zelf ook gemerkt dat ze dan tijdens het werk gaat hoesten en dat rare bewegingen staat te maken tijdens het poetsen)
JUIST>>>.veel ruwvoer geven en veel afleiding/beweging.
de ander zegt dat het lucht zuigen erg slecht is voor een paard dus dat ik wel een band om moet doen.
ONJUIST>
En de ander begint over het feit dat ie bang is dat zijn/haar paard het gaat over nemen.
DAS AL HELEMAAL NIET WAAR.
Dus ik zit nu met een groot dilemma, bovendien is haar hele huid kapot!
crossmonster schreef:sja beetje dom zowiezo dat je niet hebt laten keuren, als er zoveel spullen bij zitten, en , naar zeggen, zo'n duur zadel.
en paard loopt (recent??) M1 dan is 2500 euro een prijs waarvan bij mij belletjes gaan rinkelen.
tegenwoordig laat je toch elk paard keuren, ik keur zelfs het goedkoopste paard, jep , ook zeer zeker met foto's