kosten paard laten verzekeren?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_mbvd_

kosten paard laten verzekeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 20:12

wat zouden d ekosten bedragen om je paarden laten te verzeekren, zodat als hij evt. een been of zoiets zou breken dat dat door de verzekering betaald word.

gr Masja

SteffiiY

Re: kosten paard laten verzekeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:28

Dit is per verzekering onzettend verschillend,
ik weet dat wij ong. 600 euro in het jaar betalen. (kan dr ook ver naast zitten,)

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:31

je moet gewoon even kijken bij de diverse verzekeringen, kijk op www.hippozorg.nl ed, het hangt er nl van af waarvoor je hem wilt verzekeren en tot welk bedrag, of je wel of geen ziekte kosten wilt verzekeren of niet. Mijn paard is tot 3500 euro verzekerd voor alle kosten incl ziektekosten en ik betaal 500 euro per jaar. Tot een bepaald bedrag hoeft de verzekering alleen een keuringsrapport, per verzekering is t iets anders dat ze ook foto's willen voor ze t paard in de verzekering willen nemen. Vraag ook na of de btw vergoed wordt en hoeveel het eigen risico is. Bevraag jezelf wat je wilt........ en ga dan gericht op zoek. ik hoo pdat je er iets aan hebt....

Umpiedumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:54

Ik heb er voor gekozen om mijn paard voor een lager bedrag te verzekeren als wat hij waard is. Hierdoor blijven de maandelijkse kosten laag, maar is hij wel uitgebreid verzekerd. Maakt mij niks uit als ik niks voor hem terugkrijg als hij dood gaat. Ik breng hem toch niet naar de slager.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 06:50

MD-->TAO