Nu heb ik de zoekfunctie al geraadpleegd maar kon niet echt vinden waar ik naar op zoek ben...
Bij het neerzetten van de trailer en het omhoogdraaien van de neuswiel kapt halverwege de neuswiel er dus mee
, lamgedraaid... hier zal dus een nieuwe op moeten, alleen nu zag ik in verschillende topics verschillende termen voorbij komen, verzwaard, automatisch etc..Wat voor een neuswiel is een aanrader, wat zijn de kosten en waar kan je deze dingen halen??
Ook zitten er geen gasveren op de klep en deze is dus nu hernia verwekkend
, ik zou dus graag gasveren op de klep willen maar heb hier dus echt geen verstand van... hoeveel moeten erop, welke soort en waar bevestigd
Nu las ik ook het een en ander over (wettelijk verplichte) dingen, zoals de borststang die van buiten losgemaakt moet kunnen worden... in die van mij zit de borststang netzo bevestigd als de achterste stang, aan de zijkant zo'n ding waar gaatjes inzitten en hier valt dus de stang in... die kan je dus helemaal niet van de buitenkant af losmaken.. is dit erg?
Dus, wie heeft er meer kaas gegeten van trailers en het werken hieraan en kan mij ook wat wijzer maken??