Trailerwand vervangen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marith_Ov

Trailerwand vervangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 22:54

Ik heb een trailer waar sowieso 1 wand van vervangen moet worden, misschien wel meer. De bodem is vorig jaar vervangen en nog goed. Ik heb hier 1 topic over gevonden, maar daar heb ik niet zo veel aan.

[TAO] wanden vervangen?

Wie weet waar ik de wanden kan laten vervangen voor een redelijke prijs? Ik kan op Marktplaats en via Google zo niet wat vinden Blond Ik heb geen tijd om het zelf te doen. Misschien weet iemand nog iemand die dit voor de hobby wil doen en er een leuk zakcentje mee wil verdienen. Ik ga nog wel even een paar dealers langs bellen, om te kijken wat het daar kost.

Imker

Re: Trailerwand vervangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 12:09

Wanden vervangen is vaak een kostbare aangelegenheid, omdat het behoorlijk arbeidsintensief is. De meeste trailers hebben het hout in een Uprofiel en gepopnagelde verbindingen, waardoor het een lastig klusje is. Om één wand te vervangen, hebben ze vaak heel veel tijd nodig.
Ik heb eens geinformeerd om de wanden en een vloer te laten vervangen en ik was (schrik niet) € 2000,- kwijt om alles te laten vervangen.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 13:13

een carrosseriebedrijf

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-08 17:04

Zo hé No Cheer , als ik er nog € 2000,- aan zou moeten spenderen, dan kan ik net zo goed over denken om een andere trailer aan te schaffen. Nou ja, ik kijk nog even rond voordat ik een definitieve beslissing ga maken.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 23:35

Ik volg dit ook even.
Mijn trailer heeft ook 1 wand welke aan de voorkant zacht is, ondanks dat ie bijna jaarrond binnen staat, ook bij vorige eigenaar.

Heb contact gezocht met de fabrikant en 1 nieuwe zijwand moest €375,- kosten.
Rondom zou ik €1200,- tot €1300,- kwijt zijn (weet alleen niet of dit nu incl klep is.)
Het gaat hier wel om wit gecoate wanden. Zit zo'n laagje spul overheen, en een betonplex plaat zal hier dus niet van toepassing zijn.

Heb m afgelopen jaar na laten kijken door een erkend bedrijf en gelukkig is m'n bodem nog wel goed, en heeft het direct geen haast om de wanden te vervangen.

Iemand een idee of er bedrijven zijn die het nog iets goedkoper,m aar wel GOED doen??