Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anlovevienna schreef:Wij rijden max. een uur en meestal overnachten we dan ergens. Ze hebben het wel naar hun zin in de vrachtwagen.

Esther_ schreef:Mijn paard eet dus ook niet op de trailer. Zodra de beschermers omgaan is ze al gespannen. Daar ben ik nu mee aan het oefenen.
ikke schreef:Esther_ schreef:Mijn paard eet dus ook niet op de trailer. Zodra de beschermers omgaan is ze al gespannen. Daar ben ik nu mee aan het oefenen.
Waarom vindt dat paard het spannend? Je kunt wel oefenen, maar als er een oorzaak is, zul je die eerst op moeten lossen.
Esther_ schreef:Mijn paard eet dus ook niet op de trailer. Zodra de beschermers omgaan is ze al gespannen. Daar ben ik nu mee aan het oefenen.
meggiemeg schreef:Zonder bescherming vervoeren op de trailer vind ik wel riskant. Mijn paard krijgt springschoenen om en van die 3 in 1 beschermers zowel voor als achter. Heb hele mooie transportbeschermers maar daar zet die van mij dus geen stap meer mee zodra die om zijn.....
Heb het een keer gehad moest een noodstop maken omdat we werden afgesneden door iemand onderweg. Was heel blij dat ik de benen had ingepakt!
Waratje schreef:meggiemeg schreef:Zonder bescherming vervoeren op de trailer vind ik wel riskant. Mijn paard krijgt springschoenen om en van die 3 in 1 beschermers zowel voor als achter. Heb hele mooie transportbeschermers maar daar zet die van mij dus geen stap meer mee zodra die om zijn.....
Heb het een keer gehad moest een noodstop maken omdat we werden afgesneden door iemand onderweg. Was heel blij dat ik de benen had ingepakt!
Mijn paard heeft nooit bescherming om bij het reizen. Zeker bij langere ritten zou ik de benen echt bloot willen hebben in verband met warmte. Als je paard onhandig is en zichzelf verwondt door verstappen op de trailer, zou je springschoenen om kunnen doen (of beter nog, rustiger rijden), maar meer niet.
Wat best aardig werkt tegen snijden is een hele dikke oudere auto met ietwat roestige bullbar voorop, dan durven ze een stuk minder