Wie heeft ervaring met Hati 1,5 paards trailer??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vickelientje

Wie heeft ervaring met Hati 1,5 paards trailer??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 19:42

Wie heeft er een Hati 1,5 paards trailer (niet de enkelasser ponytrailer dus Knipoog ) en kan mij de voor- en nadelen daarvan vertellen?? Technisch, kwaliteit, het rijden enz.
Alvast bedankt!

Winx

Re: Wie heeft ervaring met Hati 1,5 paards trailer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 19:43

Wij hebben een hati 1,5 paards trailer sinds een paar maand. Maar verder niet bekend in de voor en nadelen.

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 19:50

Oke, maar bevalt ie jullie? Qua rijden ed? Voor zover je em dan gebruikt hebt..?

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 19:56

Ja hij bevalt ons goed hebben hem denk ik vijf keer gebruikt alleen nu niet omdat waar ik les de buitenbak steeds weer bevroren is of weer te nat dus les nu gewoon in de binnenbak. Qua rijden vind mijn vader hem heel handig want hij is net iets smaller dan de auto dus makkelijk om heen te kijken, makkelijk aan te koppelen (moet je wel wachten tot de klik Bloos) Alleen hij is tweedehands en een band is versleten dus die moet nog even vervangen worden. Maar het enige nadeeltje wat wij hebben is dat die aan de achterkant de stang soms wat moeilijk gaat moet je even de wand aanduwen, maar is alleen met kouder weer... Bij ons in de trailer ligt trouwens helemaal een antislipmat en ook op de laadklep.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:00

Ben je die oude trailer nu al gaan bekijken?
Doe dat nou gewoon. Als mensen zeggen dat het een betrouwbaar adres is en de trailer ziet er op de foto netjes uit, ga dan gewoon kijken.
Of durf je niet? Voor de brandstofkosten rijd ik er even met je heen.

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 20:22

OKe Winx, bedankt!

@ikke; haha! Haha! Ik durf wel hoor! Maar moet even de tijd vinden. Werk nl hele dagen komende week en manlief wil niet flexibel meewerken. Heb nog een Hati gezien bij Voskamp in Eerbeek. Mss daar ook even kijken. We hebben in de planning om zaterdag op pad te gaan.
Maar ik dacht dat ik dan ondertussen mooi ff kon peilen naar ervaringen... verstandig toch? Knipoog