Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lous schreef:DNA vermelding is velen malen duurder dan chippen. Een van de twee is verplicht anders mag de pony niet vervoerd worden. Paspoort wordt verplicht, deze is nodig voor de inentingen en laat zien dat jij de eigenaar bent van de pony. Een paspoort betekend niet papieren. Niet leke pony of elk paard heeft een stamboom, maar bijna elk paard of elke pony heeft wel een paspoort. Is de afstammingniet bekend staat dit niet in het paspoort vermeld en anders wel.
Voor het paardenpaspoort moet je contact opnemen met het KNHS. Die kunnen je verder helpen, ook wat betreft de prijzen etc.
ikke schreef:Lous schreef:DNA vermelding is velen malen duurder dan chippen. Een van de twee is verplicht anders mag de pony niet vervoerd worden. Paspoort wordt verplicht, deze is nodig voor de inentingen en laat zien dat jij de eigenaar bent van de pony. Een paspoort betekend niet papieren. Niet leke pony of elk paard heeft een stamboom, maar bijna elk paard of elke pony heeft wel een paspoort. Is de afstammingniet bekend staat dit niet in het paspoort vermeld en anders wel.
Voor het paardenpaspoort moet je contact opnemen met het KNHS. Die kunnen je verder helpen, ook wat betreft de prijzen etc.
Oh?? DNA-registratie kostte mij enkele tientjes. Ik kan me niet voorstellen dat je voor 5 euro een chip hebt. Die uitspraak is dus op gebakken lucht gebaseerd!
Ook eigendomsrecht is bullsh*t; dat geeft het paspoort namelijk niet, evenmin als de chip!!
want ik weet dat je dat niet hebt met een paspoort, ik zeg dat het erin staat dat jij de eigenaar bent. Lezen blijft ook zoooooooo moeilijk. En dat verhaal DNA registratie heb ik van een andere bokker.....
Lous schreef:LEZEN LEZEN LEZEN...... wat blijft dat moeilijk op bokt!!!!![]()