Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:volgens mij is het gewoon maar net wat je met de verkoper zelf afspreekt.
runningkawa schreef:Idd net wat je afspreekt.
Overigens zeg ik dag met het handje en zoek wel een ander paard als de verkoper er niet mee instemt...
Heb vorig jaar een zoektoch gehad..6 paarden afgekeurd..je zou het zelf moeten betalen
ikke schreef:runningkawa schreef:Idd net wat je afspreekt.
Overigens zeg ik dag met het handje en zoek wel een ander paard als de verkoper er niet mee instemt...
Heb vorig jaar een zoektoch gehad..6 paarden afgekeurd..je zou het zelf moeten betalen
Dan doen wij dus nooit zaken. Keuren is probleem koper, dus ook kosten koper.
, hiermee akkoord gegaan, moet er wel bijzeggen dat dit bevriende mensen waren die een springstal hebben en met een dressuurpaard 'opgescheept' zaten
Liseef schreef:<knip>
En dan nog zijn die keuringen niet altijd betrouwbaar. Ik ken bijvoorbeeld een paard die goedgekeurd was, bleek die later een soort astma te hebben.
ikke schreef:Liseef schreef:<knip>
En dan nog zijn die keuringen niet altijd betrouwbaar. Ik ken bijvoorbeeld een paard die goedgekeurd was, bleek die later een soort astma te hebben.
Ik heb dus het omgekeerde zien gebeuren, waar paarden waar niks mee aan de hand was, toch afgekeurd werden. Zit je mooi mee in je maag als verkoper, als je toevallig zo'n dierenarts treft waarvan je dan achteraf en viavia hoort dat die vrijwel elk paard afkeurd.