Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Esperanza schreef:Ik had ook een Feroos, prima auto, maar daar kan je geen 2 paarden mee trekken. Een Feroos is geen jonger zusje, maar een kleiner zusje. Feroos mag max 1500 kg, de Rocky mag ruim over de 2 ton.
Ik heb nu een Opel Frontera, fijne trekbak. En redelijk goedkoop in aanschaf. Hij is wel zwaar, maar ja, dat is iedere auto die 2 paarden mag trekken.
Chantal86 schreef:Als je iemand hebt die een eigen garage heeft of kan lassen ed. Dan kan je de roest zelf weg halen..

Arabesk schreef:camper hebben we ook over gedacht, want dat is ook wel weer heel leuk
maar deze campers zijn een béétje boven ons budget
Ben blij dat ik me bij die keuze heb gehouden, echt superauto's!! Moet wel zeggen dat ik de Turbo uit '93 minder sterk vind dan de oude uit '86, maar de nieuwe ligt wel comfortabeler met rijden en kan iets sneller. Op concours terreinen waar het drassig is trekt deze auto hem met trailer en paard en al uit de modder. Even de wielnaven omzetten en in de 4wd, en in een wip ben je weer on the road.

en hij spuugt een donkere rookwolk uit bij het starten, maar ik ben er helemaal fan van.