Besteld bij Libella, maar??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Niicole__

Besteld bij Libella, maar??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 19:26

Ik heb op 25/11/2007 een bestelling gedaan bij Libella, op 30/11/2007 betaald. Maar tot op heden niks ontvangen, opzich is dat niet zo erg, kon even duren omdat een sjabrakje nog bedrukt moest worden en dat had ik ontvangen in een email, daarin stond:
Citaat:
Beste klant,

Uw betaling is vandaag in goede orde bijgeschreven. Zodra wij uw Promo-dekje met logo binnen hebben (ergens volgende week omdat deze bedrukt wordt) dan wordt uw bestelling direct verzonden. Wij zullen u hierover per email informeren.

Met vriendelijke groet, Libella Ruitersport

Maar tot op heden nog geen email erover gehad, alleen mailtjes over aanbiedingen etc.
Maar nu keek ik dus op mijn account, en daarin stond het volgende(de sterretjes stond mijn adres):

Citaat:
Citaat:
Bestel #1232 (Cancelled by Admin)
Bestel Datum: zondag 25 november, 2007 Bestel Totaal: 0.00euro

Verzend Adres
Nicole Vegt
**
Groningen, Netherlands
Verzend Methode
Standaard verzending (TNT POST)
Producten
1 x Harry's Horse® Dekensingel met kussens.
- Maat: Full 0.00euro
1 x Harry's Horse® Saddle cloth 'Balance'.
- Maat: Full/Dressuur
- Kleur: Ebony/Blue Mist

Citaat:
Factuur Informatie

Factuur Adres
Nicole Vegt
**
Groningen, Netherlands
Betaalwijze
iDEAL
Sub-Totaal: 0.00euro
Standaard verzending (TNT POST): 0.00euro
Totaal: 0.00euro

Citaat:
HEADING_ORDER_HISTORY

25/11/2007 IDEAL PENDING
26/11/2007 Cancelled by Admin
30/11/2007 IDEAL EXPIRED Cron - Payment cancelled by iDEAL.
07/12/2007 Cancelled by Admin

Wat houd dat allemaal in?
Want zoals betalingswijze klopt niet, heb het niet via iDeal gedaan, maar overmaken via de bank..
Wie kan mij vertellen wat dit allemaal inhoud?

DeSa

Re: Besteld bij Libella, maar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 19:29

Denk dat ze dat zelf het beste kunnen vertellen Lachen Gewoon even mailen dus.

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 20:36

Cancelled by Admin

Waarschijnlijk is die ge-anuleerd ofzo?

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 20:39

hmm d8 ik ook aan, maar heb hem nooit geannuleerd, en heb nog nooit geld terug ontvangen Verward

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 20:48

Lijkt me verstandiger dat je contact opneemt met Libella dan heb je gelijk antwoord inplaats van het openen van een topic waarin iedereen gaat gissen..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 20:54

Ik heb ook geen idee, ik zal gewoon contact met ze opnemen.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 20:56

emails mag je niet openbaar maken, ik heb er een waarschuwing voor gehad

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 20:58

Beetje vreemd ook dat dit direct, zonder poging om contact op te nemen met Libella, dit topic al geopend wordt.
De kortse weg lijkt mij toch in direct contact met die bewuste persoon, als blijkt dat er niet gereageerd wordt of iets oke, maar nu beetje onzinnig denk ik

gizmo_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 21:00

Ikk zou echt even naar hun bellen of mailen al is het alleen maar voor je zekkerheid! Ik heb zelf ook een keertje bij libella besteld en toen is het naar ik dacht ongeveer 2 weken gelevert hippocare is kwa leveren echt veel sneller die had ik 3 dagen na betaling al binnen

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 21:05

meissielief schreef:
emails mag je niet openbaar maken, ik heb er een waarschuwing voor gehad

sorry moet het ook nog editten, was geen email, maar via de site op mijn account Bloos
kon de email niet zo snel weervinden dus heb het van de site gehaald waar m'n bestelling staat.

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 21:06

_rosita_ schreef:
Beetje vreemd ook dat dit direct, zonder poging om contact op te nemen met Libella, dit topic al geopend wordt.
De kortse weg lijkt mij toch in direct contact met die bewuste persoon, als blijkt dat er niet gereageerd wordt of iets oke, maar nu beetje onzinnig denk ik
mijn vraag is wat het precies inhoud, als iemand het gewoon uit kan leggen, hoef k niet voor een misschien heel klein dingetje contact op te nemen Knipoog

Libella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:15

Ik zal het even uitleggen!

We hebben e.e.a. nagekeken en TS heeft 2 bestellingen geplaatst. De eerste hiervan heeft TS gekozen voor betaling via iDEAL welke ze vervolgens heeft laten verlopen waardoor deze uiteindelijk geannuleerd is. Zou ze dit vergeten zijn? Deze order moeten wij vervolgens wel administratief verwerken vandaar dat deze wordt geannuleerd.

De 2e bestelling heeft ze gekozen voor vooruit betalen en die order is dan ook verzonden omdat ze hiervoor het geld heeft overgeschreven.

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:16

Had je Libella gebeld of gemaild had je gelijk het antwoord gehad van Libella wat hier boven staat.

Libella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:19

steinstein schreef:
Had je Libella gebeld of gemaild had je gelijk het antwoord gehad van Libella wat hier boven staat.

Ze heeft gemailed en toevallig kwam ik dit topic tegen en voordat er door een mug weer een olifant wordt gemaakt zal ik het even verhelderen voor iedereen!

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:20

Citaat:
Ze heeft gemaild en toevallig kwam ik dit topic tegen en voordat er door een mug weer een olifant wordt gemaakt zal ik het even verhelderen voor iedereen!

Nou, dan is iedereen weer op de hoogte Haha!

Pensionnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:21

Ik vind het niet netjes dit in een openbaar topic te plaatsen. Neem idd eerst contact op met het bedrijf waarbij je de koop hebt gedaan. Nu moeten zij zich ook weer openbaar "verantwoorden".

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 23:27

Pensionnetje schreef:
Ik vind het niet netjes dit in een openbaar topic te plaatsen. Neem idd eerst contact op met het bedrijf waarbij je de koop hebt gedaan. Nu moeten zij zich ook weer openbaar "verantwoorden".

moet even hierboven lezen wat ik heb gezegt, Knipoog ik snapte niet precies wat het inhield, dus vroeg of iemand het uit kon leggen Knipoog dan hoef niet niet meteen hun lastig te vallen met een heel klein vraagje.. ook raar als er voor elk inimini dingetje een email gestuurd word Knipoog

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 23:31

Nou, ik zou als ik Libella was, maar al te graag deze kleine dingen beantwoorden.Bloos

Gelukkig niets aan de hand, misschien in het vervolg je titel iets aanpassen? (Zonder de bedrijfsnaam)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 10:13

Niicole__ schreef:
Pensionnetje schreef:

moet even hierboven lezen wat ik heb gezegt, Knipoog ik snapte niet precies wat het inhield, dus vroeg of iemand het uit kon leggen Knipoog dan hoef niet niet meteen hun lastig te vallen met een heel klein vraagje.. ook raar als er voor elk inimini dingetje een email gestuurd word Knipoog

moest je daarbij haar naam noemen dan? of voor elk kleijn inieminie dingetje een topic op een openbaar forum starten?
elke zelfstandig ondernemer heeft liever dat hij 10 keer voor niets gemaild wordt dan 1 keer op een openbaar forum gezet te worden Knipoog

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 11:21

Citaat:
moest je daarbij haar naam noemen dan? of voor elk kleijn inieminie dingetje een topic op een openbaar forum starten?
elke zelfstandig ondernemer heeft liever dat hij 10 keer voor niets gemaild wordt dan 1 keer op een openbaar forum gezet te worden Knipoog

Precies

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 17:39

Gezien men offtopic blijft gaan en Libella allang netjes uitleg heeft gegeven hier sluit ik dit topic.