Ervaring afkeuren Hippo Zorg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anita

Ervaring afkeuren Hippo Zorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 11:55

Ik heb heel slechte ervaringen met Hippo Zorg gehad. Voorheen Interpolis toen was ik wel tevreden.
Wie nog meer ?

_sjors_

Re: Ervaring afkeuren Hippo Zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:54

Ik ben altijd juist heel goed behandeld bij Hippo Zorg, ook toen mijn paard afgekeurd werd en er uitgekeerd moest worden. Alles ging verder in goed overleg en ik kreeg alle medewerking van hun om de benodigde (kostbare) onderzoeken uit te laten voeren.
Kan je misschien iets specifieker zijn over je slechte ervaring? Over het algemeen staat Hippo Zorg toch heel goed bekend als paardenverzekeraar.

Ik tem trouwens ook even want je topic staat hier verkeerd.

vaatwasser

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:55

Het zijn ook niet mijn vrienden, ik heb 4 maanden voordat mijn polis afliep, mijn contract opgezegd, kreeg ik toch een acceptgiro! Dus ik bellen, daar weten wij niks van af. Zeggen dat je geld krijgt, krijg je het niet... Ga zo maar door... Nee, ik stap over zodra mijn contract afloopt.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 07:43

MD-->TAO

anita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 13:07

Het scheelt ook wanneer een jaar terug waren ze soepeler als nu. Als je precies wilt weten dan even via pm.

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 22:13

Ik ben heel tevreden over Hippo zorg, de pony van mijn dochter is vorig jaar tweemaal geopereerd aan koliek op een maand tijd. Tweemaal hebben ze betaald en telkens heel snel.
Dit jaar terug 10 dagen in kliniek gestaan met koliek, weer zonder protest betaald!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 09:03

het paard van mijn vriendin is een paar maanden geleden afgekeurd door Hippo Zorg en er waren absoluut geen problemen.
Ze hebben netjes alles afgehandeld.

verder hebben ze haar dierenarts rekeningen die ze opstuurde altijd netjes uitgekeerd.

Ik heb nog geen verhalen gehoord van mensen die niet goed behandeld zijn daar.
Ik heb zelf sinds kort ook een verzekering daar lopen. Juist omdat ze mijn vriendin zo netjes hebben behandeld.

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 09:12

@anita: Jij wilt graag de ervaringen van anderen weten, maar komt zelf niet over de brug met je eigen verhaal. Dat zal vast niet goed zijn, anders stel jij je vraag niet op deze manier.
Waarom aan anderen vragen hun ervaringen hier neer te zetten en je eigen ervaringen alleen per pm geven ?
Beetje vreemd vind ik wel Gestoord

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 10:43

Ik heb ook goede ervaringen met het overnemen/afkeuren en terugkopen van paarden bij zowel Hippozorg als Equinerisk (is tegenwoordig 1 pot nat).

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 08:07

Ik heb ontzettend goede ervaringen met hippo Lachen
4 September hebben zij mijn paardje overgenomen, en naar de 'laatste bestemming'gebracht, Dit ging geheel goed en netjes, en ook was het bedrag wat ik er voor kreeg binne een week uitgekeerd. Verder is letterlijk alles bij mij vergoed, MEdicijnen zelfs het speciale hoefbeslag wat zij moest hebben.. Dus te klagen heb ik niet, en dat voor maar 47 euro per maand Knipoog

Eva1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 08:12

Heb ook alleen maar goede ervaringen met Hippo zorg. Ze hebben 20 september mijn paard overgenomen en idd binnen een week was het verder allemaal afgerond.
Het enige minpuntje vond ik toen ik de papieren en het paard overdroeg er niets getekend moest worden. Zeg maar een soort kwitantie of zo zou dan toch wel fijn geweest zijn.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 08:57

Eva1975 schreef:
Heb ook alleen maar goede ervaringen met Hippo zorg. Ze hebben 20 september mijn paard overgenomen en idd binnen een week was het verder allemaal afgerond.
Het enige minpuntje vond ik toen ik de papieren en het paard overdroeg er niets getekend moest worden. Zeg maar een soort kwitantie of zo zou dan toch wel fijn geweest zijn.

Tsja ik weet niet of het echt veel had uitgemaakt,, Degene die je paard op heeft gehaald is aangesloten bij hippozorg, en die krijgt zowel schriftelijk als telefonish bericht dat het paard daad werkelijk ingeslapen is. In mijn geval was het meneer de kok uit goes