Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Misschien dat je hier wat aan hebt met googlen
Allejandro schreef:Bied googlen geen oplossing?
moniek111 schreef:ik zou gewoon nog even bellen met allround of hun daarvoor een oplossing hebben, zou er niet zomaar iets in gooien
lazal schreef:Allejandro schreef:Bied googlen geen oplossing?
Ben langzaam uitgegoogled, maar Zorgdrager heeft op zijn site ook tapijtsnippers. Heb hun gemaild en besteld, ben alleen erg benieuwd op die wel nog leveren kan.Citaat:
Liesbethje schreef:Biotex was of is nog een wasmiddel, grapje. Ik zal toch maar weer eens googelen. Gefeliciteerd met je trailertrekpapier.Bij ons is deze week een nieuwe bak aangelegd met als toplaag Biotex. Naar mijn idee is dit hetzelfde als Hippotex, het ziet er iig hetzelfde uitMisschien dat je hier wat aan hebt met googlen
Liesbethje schreef:Bij ons is deze week een nieuwe bak aangelegd met als toplaag Biotex. Naar mijn idee is dit hetzelfde als Hippotex, het ziet er iig hetzelfde uitMisschien dat je hier wat aan hebt met googlen
hehe
femmefatale1 schreef:Liesbethje schreef:Bij ons is deze week een nieuwe bak aangelegd met als toplaag Biotex. Naar mijn idee is dit hetzelfde als Hippotex, het ziet er iig hetzelfde uitMisschien dat je hier wat aan hebt met googlen
Met google kom ik geen bodem tegen die biotex heet.
Waar heb jij em vandaan, dat zoekt iets makkelijker....