Hmm, heb er nergens Sluis op zien staan (al kan ik daar wel mee leven als ze idd wat met elkaar te maken hebben, heb goede ervaringen met Sluis trailers)
Westfalia is idd top, maar t valt niet mee om 2e hands te vinden dat goed in elkaar zit, goed onderhouden is, etc. Helaas ontbreekt het mij de handigheid en de tijd om er zelf eentje opnieuw op te bouwen (dan weet je iig wat je hebt!) Dit is denk ik wel een goede deal, ik ging nl. met m'n oude trailer (dikke maand terug) langs deze (normale aanhangwagen)dealer, doet gewoonlijk geen trailers maar bouwt allerlei andere wagens op maat (marktwagens enzo). Ik wist dat er nieuwe wanden in moesten, en m'n remmen blokkeerden een keer bij het achteruitrijden. Hij heeft hem vlot even nagekeken, en waarschuwde me voorzichtig dat ie best geld aan me wilde verdienen, maar dat het misschien niet helemaal de moeite waard was, en ik m wellicht beter op marktplaats kon zetten. Hele remmenzooi vervangen kostte me een euro of 500, en daar zou dan nog het hele zijwandenverhaal bijkomen, plus de ellende die je tegenkomt als je bezig bent. (en ik was niet helemaal blij met de planken hardhouten bodem die de meneer waar ik hem vorig jaar kocht erin had gelegd, overigens heeft diezelfde meneer (handelt) ook uitgebreid staan vertellen dat ie de remmen en alles keurig had nagelopen) Volgens degene die m dus vorige maand zag was alles érg oud, niks niet nagekeken/vervangen dus.
Daarnaast was het een waco, hij lag wel lekker achter de auto maar het is technisch qua degelijkheid nou eenmaal niet je-van-het, en ding was van '89.
De westeria heeft hij deze week als inruiler gekregen, hij wist dat dit zou gaan gebeuren dus ik heb mn vader (zit zelf in de usa) langsgestuurd om even een praatje te maken. Deze is trouwens 5 of 6 jaar oud. Model met grijze/spikkel polyester kap en neus, gecoate wanden. Vast rubber op de bodem (gietvloer of verlijmd), hoge trapbescherming (origineel) op de wanden.