Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(niet boos worden, geintje) Let er wel op dat de visco-koppeling goed is, dat is zo ongeveer de enige echte reden waarom een bak kapot zou kunnen lopen, hoewel ze dan echt tot op de draad versleten zijn.
) maras schreef:Wij hebben de range rover sport en als ik daar te trailer achter hang dan merk ik het niet eens. Als er 1 auto goed is in trekken dan is het de Range Rover echter we ruilen ze altijd na 2 jaar weer in voor een nieuwe want dan beginnen de klachten................een 2e handse zou ik niet graag kopen denk ik.
Je bent niet uit op een L322. Een Sport is leuk, maar wacht nog een paar jaar totdat die V8 Diesel betaalbaar wordt

Er zijn al langer Land Rovers op deze wereldkloot dan dat jij er bent en de meesten daarvan rijden ook nog gewoon rond! Daarnaast zijn ze het enige merk wat straffeloos een auto kan bouwen waarvan veel onderdelen 1:1 uitwisselbaar zijn tussen ALLE modelen, gemaakt tussen 1961 en 2007! Het kostte Land Rover weinig moeite om de serie II te verkopen, evenmin kost het ze moeite om de huidige Defender te verkopen.......
maar ongetwijfeld verkoop je RRRRange RRRovers ( zo goed met al die hoofdletters?) en dat gaat je waarschijnlijk prima af.
Ik rij zelf een Land Rover Discovery I serie (TDI). Erg fijne auto. Trekt met gemak de trailer maar met invoegen 'mis' ik net iets power/koppel. Hij rijdt erg goed en rustig voor het paard. Ik heb een automaat, vind ik zelf erg fijn ook voor het paard in de trailer. Wel dus nog minder snel met invoegen en optrekken, maar hard optrekken doe je toch niet met ´n trailer erachter!

Paradiso schreef:Hier kan ik me ook in vinden. Mooi verwoordIk rij zelf een Land Rover Discovery I serie (TDI). Erg fijne auto. Trekt met gemak de trailer maar met invoegen 'mis' ik net iets power/koppel. Hij rijdt erg goed en rustig voor het paard. Ik heb een automaat, vind ik zelf erg fijn ook voor het paard in de trailer. Wel dus nog minder snel met invoegen en optrekken, maar hard optrekken doe je toch niet met ´n trailer erachter!
Ook modderig terrein is geen probleem haha. Hier onder enkele fotootjes van mijn toppertje:
(Altijd leuk, andere auto´s redden haha!)
Die was wat prijzig...
Paradiso schreef:Die was wat prijzig...
![]()
Maar staat op ´t verlanglijstje! Heb ook gehoord van Land Rover dealer dat die net de power heeft die ik nu wat mis. Maar begrijp me niet verkeerd, ik kom prima vooruit hoor incl. trailer
)
Ach, mijn autootje nu is echt een heerlijk ding om in te rijden! Echt top. En tja, tegen de tijd dat er een nieuwe moet of kan komen, dan is er ruimte zat voor verbetering! ikke schreef:Daar is zelfs een sticker van: official Suzuki recovery vehicle (treadware)![]()
![]()
Het klopt dat de Disco tdi wat koppel en power mist, moet je ook maar een V8 nemen![]()
. Maar dat blijft toch hè
.
.)
.