Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(ik moet de eerste gek nog tegenkomen)Bienotje schreef:Ik zou toch ook eerst maar eens bij de koper navraag doen waarom via een geldvertrekker geen optie is. Mocht het inderdaad een geval zijn waarin de koper in geldnood komt, sta jij met je afbetaling helemaal achteraan in de rij om alsnog het geld te ontvangen waar je recht op hebt.
) Alles tips zijn welkom!postbodesiem schreef:Bienotje schreef:Ik zou toch ook eerst maar eens bij de koper navraag doen waarom via een geldvertrekker geen optie is. Mocht het inderdaad een geval zijn waarin de koper in geldnood komt, sta jij met je afbetaling helemaal achteraan in de rij om alsnog het geld te ontvangen waar je recht op hebt.
Ja dat gaan we zeker doen! Alvast dank voor jullie tips (ook via de PM) Alles tips zijn welkom!
We vinden het zelf ook moeilijk hoor wel doen/niet doen/wel doen/niet doen/wel doen/niet doen pffffffff
) postbodesiem schreef:Specifieke bloedlijn waar ze al lang naar op zoek zijn voor de fokkerij is de reden van de eventuele koop
Fokken, maar de merrie ervoor kennelijk niet kunnen betalen.
Over hoeveel geld praten we hier eigenlijk?postbodesiem schreef:Ja wij vinden het ook moeilijk om het wel of niet te doen hoor wij hebben dit ook nog nooit meegemaakt. We hebben zelf al gedacht aan een aanbetaling van 50 % en de rest in termijnen.
Het wel of niet doen is makkelijk gezegd we hebben te veel en er moet wat weg, we doen het ook liever niet op deze risicovolle manier maar dit paard lijkt toch ook nog een goed tehuis te krijgen en dat vinden we ook belangrijk. Let op : het is voor ons ook nieuw en ik vraag alleen advies voor tips en eventueel dingen om in een contract te zetten.