Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

finn2003 schreef:wij zijn ook aan het kijken naar een paar dingen ter renovatie.
1 Kun je een eventuele nieuwe houten vloer over de oude ( nog hele ) vloer heen leggen. Dan gewoon afkitten tegen vocht en klaar is kees, of id dit geen optie ivm andere dingen??

sundance11 schreef:Bedankt voor de informatie! Ik dacht zelf ook al wel dat het in die prijscategrorie zou zitten...
Ik vind het vrij prijzig, en eigenlijk gebruik ik de trailer nooit, dit omdat als ze een keer de weg op is geweest ik weer van voor af aan kan beginnen met trailer laden oefenen. Dus ik waag liever de gok niet om met haar ergens heen te gaan om dan vervolgens haar onder dwang toch weer naar huis te krijgen. Dus wat krijg je dan ik gebruik hem dus niet. Het enige waar ik hem volgend jaar voor moet gebruiken is het verhuizen naar een andere woonplaats.
Dus ik zit met een dilemma nu de trailer verkopen zoals hij nu is. Of op laten knappen en wel zelf houden. Maar voor die ene keer vind ik het een hoop geld....