wel of niet pony kopen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dobel

wel of niet pony kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 13:01

wist niet waar dit hoorde dus maar hier sorry dus als het fout staat

Al heel lang wil ik een pony, nu is mijn vader met een stukje grond bezig zodat ik een pony krijg, huren vinden we niets en pension ook niet dus willen we echt een stuk kopen dat is waar ik woon best lastig want er is niet veel te koop.

nu komt het: het huis van mijn oma staat te koop, hier zijn allemaal dingen mee aan de hand waardoor het huis zoiezo tot juli nog van mijn oma is. nu kan ik een pony krijgen, een shetlander 5 jaar merrie 1,05 hoog kan voor de kar en is bereden heeft op haar 4e een veulen gehad maar wel als ik de pony zoiezo wat jaartjes houden kan, deze komt dan voorlopig bij mijn oma te lopen (die zelf het huis niet meer bewoont maar het huis word bewoont door een stichting van anti kraak)

Nu zit ik echt te twijfelen, natuurlijk wil ik een pony, en als gezeldschapsdiertje wil ik toch echt zoiezo een shet, dat staat vast, dinsdag krijgen we te horen of het stukje land waar mijn vader mee bezig is te koop komt en hoe dat dan zit enz... dus nu twijfel ik zo hard, zou ik de pony nu aanschaffen of zou ik eerst eens wachten tot we echt zelf een stukje bezitten?

Lang verhaal sorry daarvoor Knipoog

devil03

Re: wel of niet pony kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 13:29

ik zou wachten tot dat je zelf het stukje bezit.
dat is toch fijner. denk ik

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 13:33

devil03 schreef:
ik zou wachten tot dat je zelf het stukje bezit.
dat is toch fijner. denk ik

mee eens Knipoog
ik zou ook nog even wachten tot je zelf een stukje grond bezit, en ik weet niet of je ook een stal/schuilstalletje wil maken?
kan/mag dit ook op de grond van je oma?

Lorri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 16:00

Ik zou maar even wachten als ik jou was

melanie3230

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 16:12

Ik zou ook nog even wachten, straks blijk je toch geen landje te kunnen krijgen en dan, moet je je pony verkopen. Waarschijnlijk ben je er dan al heel erg aan gehecht en het is dan echt niet leuk om hem weg te doen.

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 19:54

melanie3230 schreef:
Ik zou ook nog even wachten, straks blijk je toch geen landje te kunnen krijgen en dan, moet je je pony verkopen. Waarschijnlijk ben je er dan al heel erg aan gehecht en het is dan echt niet leuk om hem weg te doen.

Daar ben ik het mee eens. Ik zou proberen een eigen stukje land te krijgen waar je gewoon zeker van bent dat je kunt houden Lachen

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 08:28

Ik zou dat ook gewoon even afwachten.
Een eigen stuk is toch altijd fijner.

Groetjes kim

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 09:35

VSW-->TAO

adante_2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 21:16

een eigen pony is erg leuk, maar wat wil je er mee doen, rijden of gezelschapspony