Pony op proef?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Pony op proef?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 11:33

Ik ben nu op zoek naar een maatje voor mijn pony, omdat ik het zo zielig vindt dat hij helemaal alleen staat. Ik wil er graag een shetlander bij. Nu heb ik al een aantal leuke gevonden en deze mensen gemaild.
Omdat hij dus vooral zou komen voor mijn pony moet het natuurlijk wel klikken. Daarom wil ik de pony graag op proef. Is het handig om dit schriftelijk vast te laten leggen ofzo, of moet ik nog ergens anders aan denken? Want stel nou dat de meneer/mevrouw in kwestie ontkent dat ik het beestje op proef heb?

Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen..

Groetjes imre

Ranovich

Re: Pony op proef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 11:36

Om problemen te voorkomen zou ik het zeker op papier vastleggen dat je de pony op proef hebt en als het niet klikt met met je eigen pony hem terug kan brengen.
Mondelinen afspraken zijn altijd moeilijk op om terug te vallen.
Gewoon even op een papiertjes met handtekening er onder, hoeft helemaal niet zo ingewikkeld te zijn.
Handtekening is al voldoende bewijs

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 11:39

als het niet klikt hou er dan ook rekening mee dat je DA kosten zou kunnen krijgen, maak daar ook afspraken over.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 11:41

Ohja, dat is een hele goede. Ja ik dacht zelf ook al dat alleen mondeling niet handig is, vandaar dat ik het even vraag. Bedankt voor de reacties!

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 11:43

Afspraken altijd op papier vastleggen. Ook al is het een bekende en ook al lijken ze nog zo aardig en te vertrouwen.

Maar ik denk dat het heel moeilijk zal zijn om een shetlander op proef mee te krijgen.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 10:13

Hmm, nou je het zegt ja.. Met een groot & duur paard is dat niet zo moeilijk, maar met een goedkope shetlander zal dat misschien wel moeilijk worden inderdaad..