koetsje huren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pientje01

koetsje huren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 09:08

Ik wil graag voor mijn ouders hun 50 jarige trouwen een koetsje huren. Er is alleen een probleem Mijn vader heeft alzheimer is om een nog niet te verklaren reden gek op paarden (iets van vroeger) en er is een risico dat hij in paniek raakt of agressief wordt. Om deze reden wil ik niet bij een dure manege (Chardon €500) een duur koetsje huren maar gewoon iets van een particulier maar hoe pak ik dit aan?
Ik wil zo graag nog iets doen voor mijn ouders maar het is erg dubbel.

Napie

Re: koetsje huren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 09:15

Plaats eens een advertensie op Marktplaats bij tuigen/koetsen of bij www.mensport.nl, daar komen veel particulieren.
Wat natuurlijk wel zo is, is dat ze bij een prof. stalhouderij paarden hebben die door en door beleerd zijn en echt niet opkijken van het 1 of andere. Daarnaast zijn deze ook goed verzekerd. Met een particulier weet je nooit wat je krijgt (en je wil zeker geen ongelukken)

Tanja

Re: koetsje huren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 20:41

Dit topic hoor op EA-GZ Diensten maar gezien TS nog niet genoeg (25) nuttige berichten heeft op het tabblad informatief kan ze daar nog niet posten.
Lees de regels nog eens goed door, zorg voor voldoende nuttige berichten op het tabblad informatief en open je topic dan opnieuw op de juiste plek.
Hier nu een slotje.