Hati ponytrailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stado

Hati ponytrailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 15:19

Wie heeft er ervaring met de Hati ponytrailer?
Ik zit erover te denken om mijn 1,5 paards in te ruilen op een hati ponytrailer met verlengde dissel. Aangezien ik maar 2 mini's heb is de 1,5 een beetje aan de grote kant Clown.

ikke

Re: Hati ponytrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 18:25

Zijn dat die enkelassers, zoals die laatst ook al eens langskwamen? Als dat zo is, zou ik het niet doen, je wilt niet weten wat voor krachten dat op je trekhaak geeft, heb een een hele dikke 4x4 voor nodig om die krachten correct te handelen.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 19:52

Ik heb zelf met mijn shetten gekozen voor een 1,5 paards met een schot er in.
Hij is ongeveer even zwaar als een 2 pony's pony trailer dus daar hoef je het niet voor te doen.
En hier kan je zelf tenminste recht op in staan, eventueel een paard in zetten als je het schot er uit haal (en de gewone voor en achterbuis er in zet) en een berg hooi mee halen ipv een paar baaltje. En zo'n trailer is veel beter te verkopen mocht je er ooit vanaf willen omdat hij ook aan 'gewone' paarden eigenaren verkocht kan word.

Dus geen ervaring omdat ik er zelf juist voor gekozen heb het niet te doen.

negrita_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 18:18

ik heb geen ervaring maar ik heb ze gezien op internet en ik denk dat ze zeer geschikt ziijn voor shetjes