Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miriam91 schreef:Mijn vader heeft in ieder geval wel een E-rijbewijs
Het gaat om 1 kleine Fjord van 1,40 en 1 iets grotere van 1,42 maar die is heel dik
Ik denk inderdaad ook dat we rond de 2000 kg komen
Een weegbrug is niet zo snel te vinden hier![]()
Bedankt voor de reacties!
mariellede schreef:het gaat om de max. massa van de tweepaardstrailer en die is meestal 2000 kg en die mag dus niet achter een auto die 1450kg mag trekken.
mariellede schreef:@Ikke waar slaat dat nu op ?
mariellede schreef:en toch mag het niet het gaat om de max. Massa van de aanhanger dus maakt niet uit of je hem nu leeg vervoerd of met het volledige laadvermogen.
mariellede schreef:en toch mag het niet het gaat om de max. Massa van de aanhanger dus maakt niet uit of je hem nu leeg vervoerd of met het volledige laadvermogen.
mariellede schreef:Al heb je een E rijbewijs dan mag er nog steeds niet meer achter de auto als wat de auto maximaal mag trekken !!
mariellede schreef:wat dus NIET waar is!! Lees de FAQ, voordat je nog meer onnodige verwarring zaait.en toch mag het niet het gaat om de max. Massa van de aanhanger dus maakt niet uit of je hem nu leeg vervoerd of met het volledige laadvermogen.
mariellede schreef:iets vriendelijker kan ook wel !!!!
dit heb ik vorige maand nog bij mijn BE Examen gehad !!
Miriam91 schreef:Kortom onze auto mag het niet trekken toch![]()
Ik had op zo'n site gekeken op aanraden van meerdere Bokkers en dan moest je het kenteken van je auto invullen en kreeg je alle info. daar stond dat ie 1450 kg mocht trekken. Neem dan aan dat die informatie waar is.