Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Napie schreef:Ik heb ook een trailer gekocht voor 250 gulden en gedacht die knappen we even op voor een paar honderd. Toen we hem eenmaal uit elkaar gingen halen kwamen we steeds meer dingen als rot tegen. Uiteindelijk hielden we het metalen frame, het dak en de assen over. De rest is allemaal vervangen. We hebben alles wel zelf gedaan maar uiteindelijk hebben we nog ruim 1500 gulden eraan uitgegeven. Voor dat geld hadden we beter een goede tweedehands kunnen kopen.
Kan je niet beter af en toe een trailer huren?
)
, en we hebben hem toen laten repareren bij een bedrijf dat boten e.d maakt en repareert, ze zouden daar ook een nieuwe kap kunnen maken als ze precies weten wat de bedoeling is. Maar bij zo'n bedrijf zou je dus even moeten informeren wat de mogelijkheden zijn.(volgens mijn man waren die reparatie kosten toendertijd trouwens al 1200 gulden...en daar hadden we dus geen nieuwe voor)Blon_D schreef:Omdat ik nu eenmaal geen extreem groot inkomen heb als student.. Maar wel graag wat verder met mijn poownie van huis wil zit ik er aan te denken een opknappertje aan te schaffen.. nu kwam ik er een op marktplaats tegen voor 250 euro.. Dit is een een paards trailer met een ouderwets zeiltje... OP zich is hij in goede staat en ik ben zelf handig en mijn vader en opa ook..
Maar wat ik mij wel afvraag is kan je het ouderwetse zeiltje ook inruilen voor een polyester kap?
Kan iemand mij hier wat over vertellen?
Blon_D schreef:Ja zou je dat willen doen cissy? Ik wil idd een 1,5 paards 1 paards is niet praktisch.. Trailer in kwestie heeft wel 4 wielen.. Maar ben niet zo kapot van zeiltjes.. ook al komt er als het goed is niks zwaars uit de lucht vallen vind het idee van een polyester kap wel prettig
MSQuincyTE schreef:Dat zou ik nou nooit doen een trailer kopen voor 250 euro
Dinger schreef:Je hebt PB
Judith_ schreef:Wij zijn toevallig bezig met het opknappen van een oude trailer. Hij was wel wat duurder, 600 euro, bodem en onderstel alles is nog goed.
We zijn wezen kijken om er een nieuwe kap er op te zetten. De kans dat hij past is vrij klein, en volgens de trailer-man zouden we zeker nog duizend euro kwijt zijn.
ikke schreef:MSQuincyTE schreef:Dat zou ik nou nooit doen een trailer kopen voor 250 euro
Ik zoek nog een 2-paards Westfalia Jupiter, ongeveer in dit budget. Iemand....?? Staat van het houtwerk totaal onbelangrijk.
MSQuincyTE schreef:ikke schreef:
Ik zoek nog een 2-paards Westfalia Jupiter, ongeveer in dit budget. Iemand....?? Staat van het houtwerk totaal onbelangrijk.
Dan kun je beter gaan door sparen voor een goeie trailer
MSQuincyTE schreef:ikke schreef:Ik zoek nog een 2-paards Westfalia Jupiter, ongeveer in dit budget. Iemand....?? Staat van het houtwerk totaal onbelangrijk.
Dan kun je beter gaan door sparen voor een goeie trailer
Een Jupiter zal absoluut niet lukken voor die prijs en daar heb ik ook niks aan. Ik zoek een Saturnus, zo'n oude met die leuke ronde raampjes opzij.