Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
... nu klopt mijn verhaal niet meer zo hahaha Maar goed ik krijg er dus niet voor betaald en doe dit ook maar 2x per week een aantal uurtjes lang.
OoappeloO schreef:Ik wil na dit jaar (men examenjaar VWO) er graag een jaar tussen uit. En dan het liefst ergens op een stal werken, het gewone stalwerk zoals mesten en voeren geen probleem, als ik daarvoor daar paarden mag rijden ben ik al gelukkig. Voor mij de mooiste manier om heeeeel veel ervaring op te doen en om plezier te hebben
. maar je leer heel veel
Thokkadisje schreef:Ik heb als trainer gewerkt op verschillende stallen. Gratis kost en inwoning, als er wedstrijden zijn word dat betaald en daarbij ook nog 'zakgeld'. gedeelte van de koopprijs krijg ik niet. Ik rijd voornamelijk jonge paarden die of snel worden verkocht of na 3 maand trainen weer de wei opgaan om ze weer op te pakken als ze 5 zijn. mn hele leven zal ik dit niet doen, het is keihard werken en er zit een zeker risico aan (je krijgt niet alleen de lievertjes ). werkdagen van 8 tot 7 en 12 daagse werkweken breken je ook op na een aantal maand. maar je leer heel veel
Ik heb er bewust voor gekozen de paarden als hobby te houden, en daarnaast een goede baan te hebben. Ik rijd nog steeds paarden voor anderen, breng ze wel eens uit etc. maar dan op mijn voorwaarden. Ik wil er niet afhankelijk van zijn.
)