Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sietsss__ schreef:nou dat van 2 weken proef vind ik een beetje vreemd..mijn paard is te koop maar iemand wilde hem ook eerst op proef maar daar begin ik niet aan! stel je voor dat hun rare dingen met dat paard doen:S? of dat er daar wat gebeurd en dan krijg jij een kapot paard terug..
ikke schreef:Allemaal goede en zinvolle tips; TS, SLA ZE NIET IN DE WIND!!!!!!
Nog eentje dan, omdat ik die gemist heb: laat een bloedmonster nemen tijdens de keuring, zodat bij twijfel achteraf aan te tonen is dat er medicijnen (drogeren) in het spel zijn geweest. Lees de topics als: paard verkocht met gebreken. Wat daarvan waar is en wie welke leugens vertelt, boeit hier niet, trek je lering uit dit soort verhalen en neem je voorzorgmaatregelen.
ALB schreef:* omdat het zo ver weg is; wat is het handigste om met een veearts te regelen? Moeten we er daar een proberen te regelen (die wellicht minder onafhankelijk is) of hier? En als het antwoord hier is, zijn die dan bereid daar te keuren, of keuren die alleen als het paard hier staat (hij staat pas hier als we haar kopen natuurlijk)