Zal proberen het kort te houden!! Dit is het geval:
Een paar maanden geleden is mijn pony (ze is al 21) hoefbevangen geraakt. De stalhoudster heeft haar te snel veel te lang op het land gedaan. Afspraak gemaakt dat ze niet op het land ging. Omdat ik niet elke dag kan, heb ik er weinig zicht op dat dat ook gebeurd. Dat was dus het geval bleek later!!! Ze was bijna helemaal hersteld en lekker afegevallen!! Nu kom ik van de week, is ze weer hoefbevangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hadden ze haar gewoon dag en nacht op het lang gegooid!!!!!!!!!
Nu heb ik natuurlijk meteen weer medicijnen gehaald en tegen de stalhoudster gezegt dat ze nu echt niet op het land mag. Zou ze niet doen. Kom ik gisteravond op stal om de medicijnen te geven: Staat de pony buiten op het land!!!! Binnen gehaald natuurlijk ( ook haar paard, want het was noodweer) en wat zie ik vanmorgen: ze staat weer op het land!!!!
Ik heb nu maar weeeeeeeeeeeer een briefje (want ze doen net of ze niet thuis zijn) op de staldeur geplakt dat ze NIET op het land mag. Ik heb haar in de bak gezet en hoop dat ze daar nog staat als ik einde van de middag kom. Lijkt wel of ze het express doen allemaal, ze denken niet in het belang van het paard iig!!!!!
Jullie snappen dat ik daar niet blijf. Ik ga als het goed is vrijdag weg. Maar nu is mijn vraag, wat zou ik hier aan kunnen doen?? Eigenlijk vind ik dat ze maar de dierenartskosten moet betalen, ze is tenslotte verantwoordelijk voor het ziek worden, maar kan ik dat wel doen??
Laatst bijgewerkt door Tanja op 17-07-07 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.