trailer hoe duur en hoeveel paards

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

josje_pien

trailer hoe duur en hoeveel paards

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 16:05

heej ik vroeg me af ik wil een niet al te oude trailer maar ook niet te duur
maar ik vroeg me af of het niet handiger is om een paardenwagen te nemen ?
het is voor twee pony's wat denken jullie?

Lynn_Nikita

Re: trailer hoe duur en hoeveel paards

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 16:09

paardenwagens ( neem aan dat je vrachtauto bedoeld) zijn vaak moeilijk aan te komen, of erg duur
2 paards trailer lijkt mij makkelijekr, moet je alleen auto hebben die dat mag trekken.
Kijk op marktplaats voor bedragen, een oudere trailer, vooral opknapper heb je al voor paar 100 euro

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 16:12

De prijzen verschillen per trailer. Een opknapper lijkt interessant, maar begin er niet aan als je er geen verstand van hebt. Tevens ben je vaak ook nog aardig wat geld kwijt voor bijv. verrotte bodem, verroeste assen. Remmen en verlichting die niet optimaal werkt. En denk erom dat het (ben naam ff kwijt) ding dat op de trekhaak komt niet versleten is!

Ik zou ook gewoon even op marktplaats kijken voor de prijzen en dan samen met iemand die er verstand van heeft gaan kijken. Of naar een erkende dealer gaan (ben je misschien iets meer uit, maar dan weet je wel dat je wat goeds hebt!)

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 20:56

Voor iets als een trailer zou ik toch bij een (betrouwbare/erkende) dealer gaan kijken. Als je iemand kent met veel verstand van zaken kan je natuurlijk ook particulier op zoek gaan naar een trailer. Orienteer je, bekijk verschillende modellen, zowel de voor- als nadelen en maak hieruit je keuze. Probeer niet zomaar impulsief het makkelijkste en goedkoopste te kopen.
Een trailer moet boven alles veilig zijn, dus verborgen gebreken zoals een plaat die bijna door is maar snel is opgeknapt, een verrote frame, slechte verbinding, enz. zijn veel voorkomende problemen. Probeer niet alleen iets goedkoops te zoeken, maar blijf reeel, trailers zijn niet goedkoop en goede trailers zullen dat ook niet worden. Je kan beter investeren in een trailer die lang mee gaat, dan eentje die na een jaartje rot is.
Neem de tijd en vooral de juiste informatie dan kom je vast wel wat tegen!