Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vjestagirl schreef:Ik geloof dat ik m'n paarden weg zou halen uit die wei en t hek door zou knippen. Onder het motto: hun probleem.
.
Figadoro schreef:Vjestagirl schreef:Ik geloof dat ik m'n paarden weg zou halen uit die wei en t hek door zou knippen. Onder het motto: hun probleem.
Haha, als ik het hek zou doorknippen komen hun paarden nog steeds niet ver, er liggen veel weilanden naast elkaar.
Bovendien zou de hengst dan nog steeds naar onze merries kunnen, aangezien wij alleen inloopstallen hebben.
. Alleen die hengst is verder echt een schat van een paard, behalve als hij merries ziet dan :p. Daantje1981 schreef:Mm, erg vervelend. Is het niet mogelijk om de weides een stukje van de wei met de hengst af te zetten? Dat ze in ieder geval wat verder uit de buurt is van hem?
Iets anders kan ik niet bedenken. Die mensen hebben toch het recht om neer te zetten op het land wat ze zelf willen.
Daantje1981 schreef:Mm, erg vervelend. Is het niet mogelijk om de weides een stukje van de wei met de hengst af te zetten? Dat ze in ieder geval wat verder uit de buurt is van hem?
Iets anders kan ik niet bedenken. Die mensen hebben toch het recht om neer te zetten op het land wat ze zelf willen.
Clienn schreef:lijden bedoel je zeker
. Ik ben zó slecht in de Nederlandse Taal

juval schreef:kun je niet een stroomdraadje in jouw wei zetten, ongeveer een meter van de heining, zodat jouw merrie niet meer tegen het hek kan trappen...
of je merrie laten dekken, dan is ze ook niet meer hengstig
heb je er nog profijt van ook
( volgend jaar ) Figadoro schreef:juval schreef:kun je niet een stroomdraadje in jouw wei zetten, ongeveer een meter van de heining, zodat jouw merrie niet meer tegen het hek kan trappen...
of je merrie laten dekken, dan is ze ook niet meer hengstig
Nee, want dan moeten we weer nieuwe paaltjes zetten, en weet je wat het is... dan moeten wij allemaal dingen ondernemen, terwijl zij lekker aan het lachen en toekijken zijn. Klinkt misschien raar, maar ze lachen ons letterlijk uit.
En ja, laten dekken, daar zal mijn zusje niet zo blij mee zijn
MSQuincyTE schreef:Kun je de politie niet bellen dan
Urielle schreef:Ik zal ook wel een aso zijn maar ik zou mijn paarden toch ook willen zetten waar ik wil op mijn eigen grond. En het wegbrengen van je merrie is ook vaak een stuk duurder dan de hengst een tijdje op je eigen land zetten. Dus helaas: ik vind het ook jouw probleem
.
) is dat hun zaak niet. Zoiezo kan je bij de meeste mensen zolang je het netjes houdt wel iets verzinnen, helaas lukt dat bij deze mensen niet.