Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kimmetje11 schreef:We zijn vanmorgen, onaangekondigd naar de handelstal toegereden, wat een vreselijke ervaring, de eigenaresse begon vreselijk te schreeuwen, en op een gegeven moment was ik echt bang dat ze me aan zou vallen. Ik heb onderweg naar huis zeker nog 1 uur na zitten trillen, vreselijk terwijl ik alleen maar wilde praten en tot een oplossing zien te komen.
Ik ga morgen een afspraak maken en inderdaad via een advokaat proberen een oplossing te zoeken, meschien schrikken ze hiervan.
Igor is ondertussen nog erg kreupel en krijgt iest voor de pijn, vreselijk mijn Igortje zo te moeten zien, wel is het sinds hij op aanraden van de dierenarts weer op het land staat iets vooruit gegaan, ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan dat ik geen fotoos heb laten maken toen, maar omdat het eigenlijk afgeraden werd door de handelstal, volgens hen moet zoiets pas vanaf 6000,- voor de verzekering en de stal er zo mooi en verzorgd uitzag had ik gewoon heel veel vertrouwen in ze.
, het zou je maar overkomen..
Dat weet ik omdat mijn eerste paard dit ook had, alleen om aan te geven hoe slecht het gesteld kan zijn met een dier, wordt er weleens gezegd: "Van schaal 1 tot 4 is jouw paard een 5"
dat is mijn paard ook en die is tot twee keer toe klinisch gekeurd