Ik ben geweest!! Het waren 7 hengsten (de meeste worden volgende week geruind) 6 donkerbruine/zwarte en 1 bruine waarvan het koppie mij al gelijk opviel en die ik helemaal geweldig vond
- hij is nu al zo'n 164 en wordt rond de 1.70.
- Hij heeft een amerikaanse vader: Roughback Fantasy ik heb hem geprobeerd te zoeken op internet maar ik kan niet vinden..en zijn moeder is ook niet echt bekend..
- papieren heb ik gezien, inentingen heeft hij netjes gehad, hij is altijd ontwormd en bekapt
- is gewend 's winters op stal te staan
- kan aan het halster mee lopen
- kan vaststaan
- is de afgelopen 2 jaar gewoon lekker paard geweest in de wei in de zelfde groep
- kwam niet over als schuw alleen wat onwennig en nieuwschierig steeds oortjes naar voren en dergelijke.
- ik mag elk keuring laten doen door elke dierenarts die ik wil
- Nadeel alleen is dat hij er 2750 voor vraagt..ik vind dit wat veel voor een 2jarige met niet zulke bekende ouders..En ik twijfel over de stand van zijn achterbenen weet nou niet zeker of dit kwam omdat hij nogal slungelig(het was een nog behoorlijk kindje) was en dit tijdelijk is vanwege de groei. Maar daar laat ik zeker nog even goed naar kijken.
Maargoed dit is de vraagprijs dus ga (als ik goed heb nagedacht en overlegt heb met iemand die er meer verstand van heeft, en die er ook nog even zn deskundige blik op mag werpen) maar kijken hoe laag we kunnen gaan...en zo niet dan gaan we maar opzoek naar de volgende 
mn vragenlijst heb ik in elk geval al