Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ulfeino schreef:Misschien een goede afleer, laat je gasten voortaan vooraf betalen, zodra er niet is betaald ketting op de boxdeur.
Ben bang dat je nu naar je centen kunt fluiten.
Ulfeino schreef:Misschien een goede afleer, laat je gasten voortaan vooraf betalen, zodra er niet is betaald ketting op de boxdeur.
Ben bang dat je nu naar je centen kunt fluiten.
sronnie schreef:Ketting om de boxdeur vind ik eigenlijk niet kunnen, de paarden worden de dupe van de actie van de eigenaar. Tuurlijk wil de pensionhouder het geld hebben, maar moet dat betekenen dat het paard niet meer naar buiten kan en er niet meer gemest wordt?
Verder zou ik gewoon langs gaan en informeren, als ze niet open doen even ''informeren'' en het verhaal uitleggen bij de buren met de vraag wanneer ze de buren spreken willen doorgeven dat er nog een rekening open staat.
chantal1982 schreef:Ik weet niet of het hier goed staat maar ik ga het toch maar proberen.
Wij hebben een stalling met 6 boxen. Nu zijn afgelopen zondag S. en C. met hun kinderen en met hun pony's R. en F. weggegaan zonder te betalen. Wij waren i.v.m. vaderdag een dagje weg. Omdat wij verder alleen tegen kostprijs werken, maken we verder geen contracten ofzo op. Toch wil ik mijn geld waar ik recht op heb en het liefst ook de volgende staleigenaar waarschuwen. Wat kan ik doen?
russel schreef:chantal1982 schreef:Ik weet niet of het hier goed staat maar ik ga het toch maar proberen.
Wij hebben een stalling met 6 boxen. Nu zijn afgelopen zondag S. en C. met hun kinderen en met hun pony's R. en F. weggegaan zonder te betalen. Wij waren i.v.m. vaderdag een dagje weg. Omdat wij verder alleen tegen kostprijs werken, maken we verder geen contracten ofzo op. Toch wil ik mijn geld waar ik recht op heb en het liefst ook de volgende staleigenaar waarschuwen. Wat kan ik doen?
Was het stalgeld voor de volgende maand of van de afgelopen maand. Als het geld is dat je nog krijgt van de maand juni t/m de dag dat ze zijn gebleven, bel je ze thuis op en vraagt het ze dit weekend te komen geven, niet gedaan, dan bel je weer en vertel je dat je ze op hun nieuwe stal komt bezoeken om je geld te halen. LIjkt mij dat ze dan meteen komen betalen.