Zadelkist / box / kast

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daf

Zadelkist / box / kast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 13:39

Omdat ik geen trailer met zadelkamer heb en geen auto met kofferbak moet ik dus een bak / box / kist oid zien te vinden van aluminium of kunststof (in iedergeval waterdicht) die ik achterin de laadbak van de bus kan zetten / vastmaken om daarin mijn zadel, hoofdstel, etc. te vervoeren.

Weet iemand waar die voor een normale prijs (rond de € 80,- max) te koop zijn, hoeft niet speciaal een zadelkist oid te zijn, kan zelf wel een stang oid erin maken.

fjordnina

Re: Zadelkist / box / kast

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 16:26

Misschien kun je al aan een opklapbare zadeldrager genoeg hebben?
Daar kun je én zadel én hoofdstel aan hangen.
Verder kun je er nog een opklapbare houder voor emmers in hangen. Zo kun je daar verdere losse troep in vervoeren.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:54

Alu kisten voor 80 euro (ehm, dat is 55 pond), ja, daar kan ik waarschijnlijk wel aankomen. Als je even opgeeft hoe groot ze mogen/moeten zijn, dan kijk ik volgende maand wel even op "Billing" of Anchor Supplies iets heeft staan.
Je kunt natuurlijk ook mee gaan en kijken of ze daar niet een leuke, geschikte auto voor je hebben staan. Dat rechtse stuur ben je na 300mtr gewend hoor. Haha!

saaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 11:59

je zou anders ook zelf een kist/kastje kunnen proberen te maken dan kan je hem presies zo maken als je zelf wilt.

Esme_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:16

Ik heb wel eens gezien dat mensen een oude vrieskist gebruikten als zadekist, maar dit is misschien te zwaar voor in je auto..

Afbeelding
Zoiets dus.

Daf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 13:17

Een vrieskist is idd te groot en te zwaar. Is nl de bedoeling dat de kist er elke keer weer uit wordt gehaald (laadbak).

@Ikke: ik zal eens even gaan meten Lachen