Het Sportpaard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pilot

Het Sportpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 18:20

Heb hem nu af en toe gelezen op wedstrijden, zit te twijfelen of ik een abo zal nemen.

Zijn er hier ook mensen die er op geabonneerd zijn? Wat vinden jullie?

Excuseme

Re: Het Sportpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:31

is al topic over, even zoeken

Pilot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 18:38

Die heb ik al gelezen. Ik zou graag weten wat mensen er van vinden nu hij wat langer bestaat.

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:32

Ze hebben nu een nieuwe actie: mensen ongevraagd een paar weken Het Sportpaard toesturen in de hoop dat ze er daarna een abonnement op nemen... Gaaaap Had maar even gebeld waarom ik het in huis kreeg want ik wist nergens van. Als ik een abonnement had gewild dan had ik dat wel genomen. Een goed product verkoopt zichzelf, daar heb je dergelijke acties niet voor nodig.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:58

Gitta1977 schreef:
Ze hebben nu een nieuwe actie: mensen ongevraagd een paar weken Het Sportpaard toesturen in de hoop dat ze er daarna een abonnement op nemen... Gaaaap Had maar even gebeld waarom ik het in huis kreeg want ik wist nergens van. Als ik een abonnement had gewild dan had ik dat wel genomen. Een goed product verkoopt zichzelf, daar heb je dergelijke acties niet voor nodig.

Jij krijgt hem tenminste Nors opkijken . Ik ga morgen eerst maar weer eens bellen, ik heb een abonnement maar hij komt om de haverklap op woensdag ipv op dinsdag. Vandaag weer niet ontvangen . Ik vind het een leuke en interessante krant, maar wil hem wel graag op tijd Scheve mond.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:05

Gitta1977 schreef:

Heb je niet onlangs een auto gekocht ofzo.
Mijn buurvrouw ontvangt hem sinds ze een nieuwe auto heeft gekocht.
Overigens heeft ze vandaag de laatste van de reeks proef abo ontvangen.

Zij heeft niet om een proefabo gevraagd, ze was dan ook hoogst verbaasd dat ze het krantje kreeg, tot dat ik haar wees op de ingangsdatum; die was vlak na de levering van de nieuwe auto.

De dealer zit overigens in dezelfde plaats als de redactie van het SP.

Over het SP, het leest gemakkelijk weg, en de verslagen van de wedstrijden zijn behoorlijk actueel en uitgebreid.

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:23

Nee, ik heb geen auto gekocht dus ik vraag me ook af hoe ze uberhaupt aan mijn adres komen eigenlijk want ik heb ook nooit een proefabonnement gehad. Een proefabonnement afsluiten kan een mens toch ook zelf? Of gaat iedereen nou voor mij lopen bedenken wat voor abonnement ik wel of niet wil... Verward
Ergens is het nog brutaal ook om iemand ongevraagd met zoiets op te schepen. Ik zie het blad vaak genoeg liggen op de concoursen of maneges waar ik kom en ik vind het niet interessant. De verhalen interesseren mij niet en de uitslagen lees ik op internet. Ben ik benieuwd naar een wedstrijd dan ga ik er heen, dan kan ik daarmijn eigen oordeel over vormen en hoef ik niet af te gaan op dat wat een willekeurige journalist op dat moment denkt te zien.
Dit geldt overigens ook in algemene zin, de PaardenKrant en de Hoefslag hoef ik ook niet om dezelfde redenen, maar die sturen mij ook niet ongevraagd een paar weken een exemplaar toe...

misterA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 19:56

Voor paardenmensen wel een interresant krantje, met name voor de fokkerij.
Gelukkig komen er nu wat meer intervieuws en bedrijfsreportages.
Een mens is nooit te oud om te leren, nietwaar en ik lees veel en graag over de fokkerij. Slim
Haha! Vooral sommige advertenties. Go jij! Go jij!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:06

Leest fijn weg, het gaat vrijwel uitsluitend over sport dus ik hoef geen duur half gelezen blad bij de oude kranten te gooien. Persoonlijk vind ik het de leukste en meest interessante. De Hoefslag zal er als eerste uitgaan als ik er een wegdoe. Afhandeling van het abonnement liep ook perfect en krijg hem vrijwel altijd op dinsdag. Ze hebben hun adressen waarschijnlijk van een concoursorganisatie gekregen (gekocht) om proefnummers te versturen, dat gebeurd wel vaker. Zo vroeg ik mij ook af hoe ik een brief kon krijgen voor het Primeval gala terwijl ik dat spul nog nooit heb gebruikt.

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:29

misterA schreef:
Een mens is nooit te oud om te leren, nietwaar en ik lees veel en graag over de fokkerij. Slim

Ik ook wel maar ik spreek ook redelijk wat mensen uit die wereld zo door het jaar heen dus het voegt voor mij persoonlijk niet zoveel toe. Er zal best een doelgroep zijn voor dit blad, ongetwijfeld, alleen hoor ik daar niet bij en dat is duidelijk zat als ik daar geen abonnement op neem. Dan moeten ze hem niet ongevraagd gaan toesturen.

Wellicht dat ze de adressen van EQI dan gekocht hebben, het begon direct na Outdoor Gelderland namelijk...

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:35

Daar stonden ze wel met een stand, hoogstwaarschijnlijk heeft Primeval als grote sponsor ook het adressenbestand mogen "lenen". Het is toch een poedersuiker-organisatie en er moet toch op de een of de andere manier geld binnen komen.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:52

In het gevalletje buurvrouw is de enige link die gelegd kan worden de aanschaf van een auto in Ermelo.
Zij is niet op Outdoor Gelderland geweest en heeft niets met Primeval te maken gehad.

Daarbij komt dat zij niet actief is in de wedstrijdsport.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:54

Vreemd, dan adverteerd de dealer wellicht in Het Sportpaard en is zo e.e.a. tot stand gekomen.
Indoor Br. had er vroeger ook een handje van om de adressen door te verkopen, kreeg ik een folder van een kartcentre in Den Bosch ofzo.

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 08:51

Gitta1977 schreef:

Ik heb dat ook ja, ik had ook gebeld, en ze zeiden idd dat ze een aantal mensen wat toe sturen.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:56

misterA schreef:
Haha! Vooral sommige advertenties. Go jij! Go jij!

Die van Westenwind zeker. Haha! Knipoog

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 21:21

Ik heb 'm ook gehad en ben zeker niet op Outdoor Gelderland geweest. Geen idee wat het wel geweest zou kunnen zijn. Overigs was ik ook zeker niet te spreken over hoe deze aktie is gegaan. Ik weet dat ze hier op bokt meelezen, dus bij deze: het is klantvriendelijker om bij de eerste krant een briefje mee te sturen dat hij enkele weken gratis in de bus belandt om te zien hoe men het krantje vind. Niet andersom!

Verder leuk krantje, maar voorlopig te dun om een abbo op te nemen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 00:50

Te weinig kritische noten in het krantje en teveel geciteer van anderen.

Ik houd wel van journalisten die hun mening durven te geven ipv al die vriendjespolitiek.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 11:26

-> VMR-TAO

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:19

Pipo schreef:

Ik houd wel van journalisten die hun mening durven te geven ipv al die vriendjespolitiek.

Ik zou geen lidmaatschap nemen, maar dit vind ik juist een plus. Ik hou niet van journalisten die denken te weten hoe Anky haar pirouettes beter kan rijden. Citaten zijn goed, maakt het levendig en persoonlijk. Lees ik veel liever dan de literaire strelingen van het ego van een individuele journalist!

misterA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 21:11

Pipo schreef:

Clown Column van Rosie in nr. 22 is anders wel redelijk kritisch. Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 21:11

misterA schreef:
Pipo schreef:

Clown Column van Rosie in nr. 22 is anders wel redelijk kritisch. Cool

Die heb ik niet gelezen....

misterA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 21:56

Gaat over ouders van junioren/young riders, die niet geselecteerd zijn door bondscoach
Tineke, en dan met name hun (haar) reactie daarop. Boos! Boos! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:04

misterA schreef:
Gaat over ouders van junioren/young riders, die niet geselecteerd zijn door bondscoach
Tineke, en dan met name hun (haar) reactie daarop. Boos! Boos! Boos!

Dat zal een gezellig iets zijn Clown

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 06:31

Zo mooi, ouders in de sport. Rosie is redelijk kritisch in dit opzicht.